24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Volgens hln.be is de nieuwe tv-box officieel uitgebracht.
---------------------------------
Ik ben net nieuwe klant, maar zit nu met een digicorder. Dus hoe geraak ik aan de nieuwe tv-box zonder €35 neer te moeten tellen ervoor?
Bedankt!
Het staat nergens vermeld hoeveel programma's tegelijk je kan opnemen.
Door de gratis Play More heb ik soms 6 - 7 programma's tegelijk opgenomen en nog geen limiet tegengekomen. Ik zie hier nu @Master-Magic 8 programma's tegelijk opnemen vermelden.
Dit komt voor mij toch heel dicht in de buurt van onbegrenst....
Zeker als je van 2 programma's tegelijk komt bij de oude digicorder.
@Ex-Netweter schreef:
Kan ik de nieuwe tv box zo gaan afhalen bij een shop? (Met de oude digicorder natuurlijk)
Of moet ik toelating krijgen van de klantendienst?
@Ex-Netweter, je kan gewoon naar een Telenet center gaan met je oude toestel en hem ter plaatse omruilen. Hiervoor heb je geen toestemming nodig van de klantendienst.
Ik blijf bij mijn huidige installatie met digicorder en digibox. Dat werkt voor het moment zeer goed.
En als ik hier bij "de netweters" lees over de kinderziektes die er nog met de TV box zijn, hoeft het voorlopig voor mij niet.
Ik kan ook via mijn smarttv naar netflix en youtube kijken, dus daarvoor heb ik de nieuwe Tv box niet nodig.
Moet je ook 35 euro betalen als je een digicorder huurt? Onze digicorder werkt wel nog gewoon, maar is ook wel al redelijk oud en de nieuwe tv box lijkt mij wel leuk en een stapje hoger dan de oude. Ik zou het alleen niet echt logisch vinden dat we moeten betalen voor iets waarvoor we eigenlijk al betalen.
Goeie vraag!
En 35 € meenemen want blijkbaar moet men er nog extra voor betalen..
Ik denk er ook zo over; Op mijn smart tv heb ik Netflix in Ultra HD 4K en dolby digital plus geluid.
Bij Telenet is dat Dolby en 1080i beeld kwaliteit .
Toch iemand die tevreden is blijkbaar .; Ik heb hier al andere verhalen gelezen...
Wie neemt er nu 20 programma's tegelijk op ????
Ik denk dat Telenet kansen heeft laten liggen met de nieuwe TV Box:
@a167314
De bewaartijd van de opnames is net andersom
staat op 5 jaar, maar kan je veranderen bij het plannen van een opname naar 60 dagen
@Michiel_DP, er werd me bevestigd dat alle Telenet centers en shops een voorraad aan TV-boxen hebben. Hoe groot die voorraad is, daar heb ik helaas geen informatie over.