Beantwoorden
kvd76
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Selecteren/wisselen van Digicorder in de Telenet TV-app

Wij hebben een telenet abonnement met optie tweede verblijf.  We hebben dus internet en tv thuis maar ook in onze woning aan zee, met een aparte modem (wifi) en digicorder thuis en in onze tweede verblijfplaats aan zee.  Als ik inlog op de "my telenet" app dan kan ik binnen de app makkelijk veranderen van adres om de details van de woning in kwestie te consulteren (login, beveiliging, verbruik en dergelijke).  Als ik echter inlog op de "telenet TV" app dan zie ik maar 1 adres, dat van onze woning aan zee.  Ik kan dus op die app enkel de opnames van onze digicorder aan zee - waar bijna niets op staat - bekijken en NIET die van onze digicorder thuis, waar alle opnames op staan.  De helpdesk houdt me al de ganse dag aan het lijntje dat ik de app moet verwijderen en opnieuw installeren maar niets helpt.  Die app kan dit gewoon niet óf er is iets niet correct geconfigureerd.  Heeft hier iemand ervaring mee?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Selecteren/wisselen van digicorder in de Telenet TV app

0 Likes
7 reacties
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Voor zover ik weet:

Digocorder = opnames op harde schijf, lokaal op de device

Telenet TV, TV box of de nieuwe kleine TV box: opnames in de cloud

Digicorder en TV/box/kleine box: opnames kunnen niet exchanged worden, no matter hoe vaak je reboot.

Dus vraag is (denk ik): heb je thuis een digicorder if is het al een TV box, al dan niet kleine formaat, zou geen diff mogen geven.  Zolang die niet hetzelfde zijn zal er zowiezo niets exchanged kunnen worden lijkt me.

0 Likes
kvd76
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Thuis hebben we nog het vorig groter model.  Aan zee het nieuwe heel kleine ding.  Vroeger kon ik perfect via de app de opnames op onze digicorder bekijken.  Nu we de tweede woning erbij hebben kan ik enkel nog de opnames van de kleine digicorder aan zee zien, waar eigenlijk niks op staat...  op de my telenet app kan ik wisselen van woning, op de telenet TV app lukt dat dus niet.

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Bij het inloggen in de TV-app hoor je normaal de vraag te krijgen welk TV-abonnement je wil gebruiken.

Heb je al eens geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

geen oplossing maar misschien eem omweg voor uw probleem je kan ook proberen met de toestelbrowser gewoon telenet.tv te bezoeken en daar kan je misschien ook verder met die van niet aan zee als dat wel een keuzemenu zou geven, tot het via de app lukt. in geval van ci plus en digicorders op één adres krijg ik na openen van de website toch een selectiemenu, of dit voor 2 adressen en digicorder  met tv box ook kan is me onbekend...

ik dacht wel dat op één adres je deze (tvbox/digicorder) beiden niet kan combineren dus misschien op 2 adressen apart maar onder één account ook niettelenet.png

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Volledig uitloggen dan op nieuw de app op zetten hij zal vragen welke van de 2 dat je wilt

Een wit scherm daar kies je uit

0 Likes
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

ok, had het verkeerd begrepen, dacht dat je opnames vanuit zelfde app van de 2 wou bekijken.

Zoals hier elders aangegeven, in principe moet je bij openen vd app kunnen kiezen in welk van beide je komt, maar dat lukt dan blijkbaar niet. Sorry, ken ik niet voldoende van om te oordelen verder.

veel success ermee.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@thomasdb  schreef:

geen oplossing maar misschien eem omweg voor uw probleem je kan ook proberen met de toestelbrowser gewoon telenet.tv te bezoeken en daar kan je misschien ook verder met die van niet aan zee als dat wel een keuzemenu zou geven, tot het via de app lukt. in geval van ci plus en digicorders op één adres krijg ik na openen van de website toch een selectiemenu, of dit voor 2 adressen en digicorder  met tv box ook kan is me onbekend...

...

telenet.png

@kvd76 kan je eventueel even laten weten of je zo'n tussenmenu zoals @thomasdb hierboven deelde te zien krijgt? Want volgens mij is dat inderdaad hoe het zou moeten zijn, dat jij dan zelf kan aanduiden voor elke DTV-lijn je de opnames wil zien.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes