Beantwoorden
april10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

Ook al staan de auto-play settings uit in mijn Netflix-profiel, op de Telenet-box Netflix-app blijven afleveringen van series of films automatisch starten wanneer je gewoon het detailscherm van die serie of film wil bekijken.Via netflix.com in een web browser of via de Netflix-app op een iphone of ipad starten series of films niet automatisch met mijn account (zoals het hoort). Ik heb dit aangekaard bij Netflix-support vandaag en ze ging dit verder onderzoeken. Nog iemand met dit probleem? pascal
 
 

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

@april10 box al eens herstart ???? soms kan dit de oplossing zijn.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
april10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

Heb ik gedaan vooraleer ik de vraag op het forum gooide. Ook al uit- en ingelogd uit de Netflix app.
 
Autoplay-setting staat ook al weken, zoniet maanden op "uit", dus 't is ook niet dat ik ff moet wachten en dat het dan goed komt.
 
 Neemt de Netflix-app op jouw settopbox de setting netjes over, en starten series en films dus niet automatisch?
 
 
 
 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

@april10 ik moet zeggen, ik gebruik netflix amper, is meer Disney+ en andere apps op de Apple TV hier, kan het ook niet testen want de tv is in gebruik voor BBC First 😞 

misschien dat iemand anders kan testen of reageren i.v.m. dit probleem, 

kan zijn dat het een bug is ook, zou dit dan rechtstreeks eens melden aan telenet via messenger Facebook, whatsapp of twitter of telefoneren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

@april10 bij mij staat deze bingewatch-functionaliteit op Netflix ook al lange tijd uit, al sinds voor ik de TV-box gebruikte om Netflix te kijken. Hij heeft dit bij mij in de Netflix-app op de TV-box gewoon overgenomen, de volgende aflevering van een serie start bij mij dus niet automatisch. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Deperre
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Series of films op Netflix blijven automatisch afspelen

Toch wat vervelend dat je dat niet kunt uitzetten via de Telenet app. Via de Android app in combinatie met Chromecast heb je dat probleem niet...Komt misschien wel goed.

0 Likes