Beantwoorden
smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

sinds vandaag problemen met enkele foutcodes cs3400 en cs2218 en kan niets van opnames bekijken of in tv-theek gaan,nog iemand met deze problemen?

mvg

 

Tags (2)
49 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

@fieldoxide 

Ik ben de laatste om te zeggen waaraan het ligt, maar heb wel opgemerkt dat het niet plots op volle kracht begint. Het begon hier met af en toe een storing en bouwt dan langzaam uit tot een algemeen probleem.

Gelukkig kunnen wij nu naar het goeie weer kijken terwijl ze bij Telenet zitten te werken.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JordivdK
Ex-Moderator
Berichten: 22
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Say what?!

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

Ik bevestig graag dat het issue is opgelost. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewJordi | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

MarcN
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

Wat de zin van een lokale back-up naast de cloud kan betekenen? Toch overduidelijk: wanneer de cloud om een of andere niet beschikbaar is, kan je lokaal uw opgenomen programma's bekijken.

 

De meeste cloud-toepassingen werken zo. Google Drive als voorbeeld: bestanden worden in een map op je PC bewaart. Die map staat permanent beschikbaar op je PC. Vanop afstand na inloggen via Google kan je aan uw bestanden, ze bewerken, hernoemen, verplaatsen, verwijderen, etc... Van zodra je weer thuis bent wordt systeem automatisch gesynchroniseerd. Vice versa werkt het ook, pas je de bestanden op je PC aan, wordt de cloud gesynchroniseerd.

 

Als er dan eens een probleem is bij Telenet kan je tenminste nog je opgenomen programma's bekijken. Er wordt dan tenminste niet alles ontnomen van je beschikbaarheid. Dit lijkt me niet zo een moeilijk voorstel om te integreren in de nieuwe tv-box.

 

@Suzy  misschien een tip om door te geven aan uw ontwikkelaars/ingenieurs?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

@JordivdK 

 

Niet te vroeg juichen.

Terugkijktv is nog niet mogelijk met uitzendingen van voor 20 april 10uur. (Nagekeken op 22/04 11u25)

Opgenomen uitzendingen uit die periode kan ik niet beoordelen want heb er geen gemaakt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Storing TV-box: foutcode CS3400 en CS2218

@MarcN 

Veiligheidskopieën maken is OK. Maar oplossingen zoeken om fouten bij Telenet op te lossen is er een beetje over. Die fouten mogen gewoon niet gemaakt worden en dan is er geen noodoplossing nodig. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan dat er fouten gemaakt worden, we zijn tenslotte toch mensen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes