24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
sinds vandaag problemen met enkele foutcodes cs3400 en cs2218 en kan niets van opnames bekijken of in tv-theek gaan,nog iemand met deze problemen?
mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook regio Leuven niets dan problemen. Zelfde foutcodes, niet mogelijk om opnames te bekijken.
Telenet, doe hier alstublieft iets aan.
@Suzy Kan je ons wat meer informatie geven alstubleift?
Deleten van opnames is al een kwakkel sinds begin versie 4.15.
Vanavond zijn de problemen zwaar geeskaleerd. Op dit ogenblik kunnen we nog alleen life TV kijken.
Groeten
Zelfde probleem hier 😱
Net naar de klantendienst gebeld. Blijkbaar is er een landelijk probleem met alle tv boxen.
Ze zijn hiervan op de hoogte en werken aan het probleem.
En dit voor zogezegd een tv box die binnenkort op de markt komt.
@louishufk Thank god for Netflix 😛
@fieldoxide denk dat dit wel nog een maand zal uitgesteld worden, als er nu al zoveel problemen zijn, wat gaat dat niet geven als er meer die box gebruiken???
denk dat de server weer eens overbelast is, het word gedeeld met nederland hé remember 😉
zelfde probleem bij mij foutmessag cs2218
Werkt hier ook niets meer v mijn tv
Allen, ik heb dit net even nagekeken voor jullie. Het is niet individueel en het heeft ook niets met de nieuwe update te maken.
Het gaat helaas om een algemeen probleem met de TV-box, meer specifiek problemen met terugkijk-tv, VOD en opnames. Sinds 19u30 is men dit bij Telenet en achterliggende diensten aan het onderzoeken.
Zicht op wanneer dit opgelost zal zijn, heb ik helaas niet. Telenet doet er sowieso alles aan om het zo snel mogelijk in orde te krijgen.
@Suzy Bedankt voor de update Suzy, ik heb nog wel een ander zeer storend probleem.
Mijn tv box valt nu om de 2tal aantal minuten uit. De enige optie is om deze dan terug op te zetten via de afstandsbediening. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Duurt toch weer lang voor het opgelost wordt, vrees dat het niet meer voor vandaag/deze nacht is....
@Master-Magic schreef:
ik kan mijn opnames al sinds 23.30 weer bekijken, toevallig dat er veel mensen al gaan slapen zijn zeker 😛
@Master-Magic, dat kan kloppen! Men heeft deze ochtend namelijk bevestigd dat het probleem om 23u15 gisterenavond opgelost kon worden. Telenet onderzoekt uiteraard hoe dit kon gebeuren, zodat men dit in de toekomst kan voorkomen.