24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
sinds vandaag problemen met enkele foutcodes cs3400 en cs2218 en kan niets van opnames bekijken of in tv-theek gaan,nog iemand met deze problemen?
mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zal Telenet de capaciteit van nieuwe klanten aankunnen en garanderen dat er niet meer gelijkaardige problemen komen? Nu zijn we nog met een relatief 'klein select clubje' die de testfase kunnen uitproberen. Ik hoop voor waar dat het systeem niet om de vijfgoed zal plat liggen wanneer het wordt opengesteld voor het grote publiek.
De cloud-oplossing van de opnames is handig, tot wanneer er een probleem voor doet. Is er geen optie om een back-up lokaal op de tv-box te bewaren van de opnames? Dit in geval te bekijken is, wanneer de cloud weer niet beschikbaar is? @Suzy
Als je back-up lokaal op de tv-box wil bewaren, wat is de zin dan van het opslaan in de cloud? Op die manier ben je dan wel helemaal terug van weggeweest.
Wat betreft capaciteit. Was dat een capaciteitsprobleem? Wie zegt niet dat het een alledaagse stommiteit was.
In dat laatste geval zullen ze die wel niet meer maken. Er zijn er genoeg andere om niet in herhaling te vallen.
Groeten
Ik heb dit probleem nog steeds jammer genoeg 🤦🏻♂️ Kan geen opnamens bekijken
Ok een restart loste het probleem op 💪🏻
@Suzy De foutcodes zijn nu al twee dagen niet meer voorgekomen maar ik blijf wel met een ernstige lastige bug zitten na de problemen.
Als ik mijn tv box opstart krijg ik het start scherm met het welkom scherm maar na een 10 tal seconden valt de tv box uit. Als ik deze daarna terug inschakel blijkt de tv box wel te werken.
Het probleem is ook reproduceerbaar. Misschien toch maar even contact opnemen met de technische dienst?
Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden?
Problemen zijn precies terug?
Of niet algemeen deze keer?
Inderdaad! Hier ook weer van dat. Middenin het bekijken van een opname (cs2211), terugkijktv ook niet (cs2512). @Telenet Al de 2e keer op enkele dagen, ik begrijp dat wij een testgroep zijn, maar komop de storingen volgen elkaar maar op...
Ooh I’m heb hetzelfde problem green enkele ornaments the bekijken allemaal foutcode CS2212. Reset modem en tv box brengen green opposing
Ook in 2920 terug problemen om alle opgenomen programma's te kunnen bekijken (21/4/2019 01.00 hr ). Foutcode CS2212 . Systeem herstart vanaf 0 helpt niet.
Zijn duidelijk terug meer problemen met weergave opgenomen programma's na 4.15 update.
Tevens afgelopen week ook problemen om na afspelen van opgenomen programmas deze te wissen via het vuilbakje. er gebeurd niks meer van delete. Wanneer je daarna een terugknop drukt en de lijst terug bekijkt, is de opname wel weg. Heb dit gedrag nooit gehad in periode sept 2018-Apr 2019.
Gaan we achteruit met de TV-Box ???
verleden week woensdag problemen gehad met terugkijk tv en opnames niet kunnen bekijken, heeft gewerkt tot 20/04 en vandaag 21/04 opnieuw dezelfde problemen ... gelukkig kan ik nog gewoon tv kijken 😉
@dc2920 dat van het vuilbakje en de opnames wissen heb ik ook al ondervonden.
@louishufk merkte het deze ochtend ook op thuis. Ben eens gaan kijken wat er aan de hand was en blijkbaar opnieuw een algemeen probleem.
Hopelijk kan het snel opgelost worden!
@Suzy Goedemorgen forumleden, ik heb het hier bij mij thuis ook even getest. ( regio Leuven).
Als ik iets wil terugkijken via terugkijk tv of een eerder opgenomen programma wil bekijken krijg ik eveneens de gekende foutmelding. Dit probleem is nu toch wel bij vele mensen gekend de laatste week. Zou dit te maken kunnen hebben met de capaciteit van het netwerk, of met de nieuwe software update? Wat gaat dit geven als meer en meer mensen de tv box gaan gebruiken?