24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Hallo,
sinds een week werkt plots het streamen van de iphone / ipad via air play naar TV niet meer.
Heeft altijd gewerkt tot nu…
Iemand die dit opgelost heeft gekregen of is het wachten op een update van hun app?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Air play
Lijkt inderdaad niet meer te werken op m'n LG met AirPlay, maakt verbinding en blijft dan laden; met na een tijdje een foutmelding in de TV-app. AirPlay naar m'n Apple TV werkt het dan weer onmiddelijk...
Ik heb het in ieder geval doorgegeven als feedback in de beta versie van de app. @HaroenR
Werkt bij mij ook niet, Airplay in combinatie met LG, maakt verbinding en blijft dan laden; met na een tijdje een foutmelding in de TV-app. Het werkt nog wel naar een Samsung TV. Hopelijk snel een update van de app.
Heeft hier iemand al een oplossing voor?
bij werkte dit ook altijd prima ( streamen vanuit Telenet TV app ( nieuwste versie) naar recent Samsung TV toestel via ingebouwde AirPlay.
Nu zie je wel op het Tv scherm dat er wordt geprobeerd om connectie te maken maar ze gebeurt niets ( loopt vast).
alvast bedankt.
zelfde probleem hier 🤬
De vraag is vooral: ligt dit aan de app van Telenet die dringend een update nodig heeft of aan het toestel?
Ik vermoed dat het aan de app van Telenet ligt, maar het zou wel handig zijn al daar een oplossing voor komt op korte termijn dan.
Wie kan dit oplossen?
Test eens of het met de nieuwste versie van de TV-app terug lukt.
Opgeloste problemen(…)
- AirPlay op Samsung tv's en LG tv's is weer beschikbaar
Telenet TV-app: software versie R5.14
Hallo
Iemand een update over dit topic? Ik zit met hetzelfde probleem wanneer ik probeer om via de Telenet tv app via ingebouwde AirPlay naar mijn Samsung TV te streamen. Ik heb dit probleem enkel met de Telenet TV app en zowel via mijn iPhone als IPad. Nieuwste versie van de app is geïnstalleerd. Ondertussen ook al twee keer een update van de app gehad, maar het probleem blijft zich voordoen. Vier maand geleden is er een versie van de app gereleased waarin staat dat het probleem verholpen is (5.14.10412), maar bij mij is het pas daarna gestart terwijl het voorheen wel gewoon werkte.
Zoals je zegt gebeurt het enkel bij de telenet tv app
Zo te zien wordt het geblokkeerd om dit te doen (heeft het sport te maken dat de laatste tijd zeer verstrengd is om misbruik tegen te gaan we weten het niet )
@Jhabs er is een update van de iPhone sinds vanavond, misschien is daar iets in dat nog niet is aangepast in de telenet tv app om het te kunnen gebruiken (sterkere beveiliging van streaming naar de tv)
je gebruikt toch zeker hetzelfde netwerk van je router en tv en toestel??
@Master-Magic ik denk niet dat daar het probleem ligt. Heb de instellingen nog eens nagekeken en zie daar niets vreemds. Is er iets wat ik volgens jou zeker eens moet nakijken?
Verder speelt dit probleem al enkele weken, ondertussen ben ik al enkele updates van zowel de app, als mijn tv, als mijn IPhone en IPad verder en blijft het probleem zich voordoen. En aangezien het enkel met de Telenet TV app is, veronderstel ik dat het probleem zich daar zit.
Misschien nog een kleine verduidelijking van het probleem. Telkens ik in de Telenet TV app op het AirPlay logo klik en vervolgens mijn TV aanduid, maakt mijn gsm verbinding met de TV zoals het hoort. Vervolgens laadt er op mijn gsm en TV even iets, waarna de TV op zijn standaard AirPlay scherm springt en de Telenet TV app “Deze video kan niet worden afgespeeld” weergeeft.
Aan het netwerk ligt het denk ik ook niet, aangezien hier niets aan gewijzigd is en het tot een paar weken geleden terug wel gewoon werkte. Ook maakt mijn gsm wel verbinding met de TV alvorens de foutmelding weergeven wordt. En andere apps werken prima via AirPlay.
@Jhabs ik wil het hier op de iPhone ook eens testen maar heb geen airplay toestellen naast mijn iPhone, krijg enkel iPhone als optie op de app bij airplay.
speelt alles af op de iPhone en iPad rechtstreeks zonder airplay, dus enkel op je toestel.
@Master-Magic op de iPhone en iPad zelf lukt het afspelen wel. Het is vanaf het moment dat ik naar de TV wil casten via AirPlay dat het mis loopt.
Hier werkt het ook opnieuw niet (meer). Ook Airplay naar een Apple TV is deze keer geimpacteerd.
Ik heb het via de beta-app al doorgegeven, je geeft het best zelf ook door via de klantendienst