Beantwoorden
Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

Het nieuwe streamz systeem werkt werkelijk slecht samen met de TV-Box & TelenetTV app.

Ten eerste, Als ik naar de TelenetTV-Website/App ga, staat er nog steeds "Play" en "PlayMore", nergens het woord streamz te bekennen. Ten tweede, het is allemaal enorm slecht geordend, er zijn geen categorieën. Ten derde, De beeldkwaliteit via TelenetTV site/app is niet altijd 1080p/1080i. En ten vierde er is nieteens een optie om beeldkwaliteit te veranderen of ondertitels af te zetten.

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Streamz, De TV-Box & de TelenetTV-App

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

@Unka12 iedereen had blijkbaar een nieuwe app of andere layout vd tv-theek verwacht (ik inclusief), maar had snel door dat via Telenet (tvbox, app, site) eigenlijk alles blijft zoals het was, met indd de content van Streamz in de Telenet tv-theek. Opzich geen probleem voor mij, het blijft gewoon Play in mijn ogen. Wat ik vooral minpunt vind, maar dat geld voor alle Vlaamse series, is het geluid, dat is nergens Dolby, zelfs niet 5.1, mr stereo. Het beeld, tsja daar blijf gans België achter huppelen, als je vaak via Netflix en Prime Video kijkt (4k, Dolby Vision, HDR) mis je dit toch ook bij onze providers, VOD en streamingsdiensten.

Wat ik ook wel mis, zijn ondertitels, niet dat ik doof ben ofzo, maar vaak is het spreken stiller dan de rest vd sound en dan zijn subs zeer welkom, heb ik serieus ondervonden bij de serie Black Out.

Follow the White Rabbit
0 Likes
FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

Oef ik dacht al dat ik doof aan het worden was... black-out is idd moeilijk verstaanbaar. Een optie voor ondertitels zou zeer handig zijn en overigens verbaasd dat het niet standaard is voor de minder-horende medemens...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

Geen ondertitels voor Black Out? Precies nog even wachten met kijken dan...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

Update: even gekeken (Streamz app Apple TV), en ik zie wel gewoon ondertiteling hoor 🙂 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen

Heb reeds de serie Black Out uitgekeken en via Telenet tvbox was er alvast geen ondertiteling, eigenlijk bij geen enkele Vlaamse serie. En bij Black Out was dit toch een tegenvaller, het praten was echt zeer stil, ik had m'n volume zowaar op 80 staan, terwijl dit normaal tussen de 18-30 staat. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Streamz op de TV-Box en Telenet TV-App: opmerkingen


@m-jan20  schreef:

Update: even gekeken (Streamz app Apple TV), en ik zie wel gewoon ondertiteling hoor 🙂 


@m-jan20 De ondertitels waren inderdaad niet beschikbaar. Zou nu terug moeten werken. ^^


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.