24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Het nieuwe streamz systeem werkt werkelijk slecht samen met de TV-Box & TelenetTV app.
Ten eerste, Als ik naar de TelenetTV-Website/App ga, staat er nog steeds "Play" en "PlayMore", nergens het woord streamz te bekennen. Ten tweede, het is allemaal enorm slecht geordend, er zijn geen categorieën. Ten derde, De beeldkwaliteit via TelenetTV site/app is niet altijd 1080p/1080i. En ten vierde er is nieteens een optie om beeldkwaliteit te veranderen of ondertitels af te zetten.
Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Streamz, De TV-Box & de TelenetTV-App
@Unka12 iedereen had blijkbaar een nieuwe app of andere layout vd tv-theek verwacht (ik inclusief), maar had snel door dat via Telenet (tvbox, app, site) eigenlijk alles blijft zoals het was, met indd de content van Streamz in de Telenet tv-theek. Opzich geen probleem voor mij, het blijft gewoon Play in mijn ogen. Wat ik vooral minpunt vind, maar dat geld voor alle Vlaamse series, is het geluid, dat is nergens Dolby, zelfs niet 5.1, mr stereo. Het beeld, tsja daar blijf gans België achter huppelen, als je vaak via Netflix en Prime Video kijkt (4k, Dolby Vision, HDR) mis je dit toch ook bij onze providers, VOD en streamingsdiensten.
Wat ik ook wel mis, zijn ondertitels, niet dat ik doof ben ofzo, maar vaak is het spreken stiller dan de rest vd sound en dan zijn subs zeer welkom, heb ik serieus ondervonden bij de serie Black Out.
Oef ik dacht al dat ik doof aan het worden was... black-out is idd moeilijk verstaanbaar. Een optie voor ondertitels zou zeer handig zijn en overigens verbaasd dat het niet standaard is voor de minder-horende medemens...
Heb reeds de serie Black Out uitgekeken en via Telenet tvbox was er alvast geen ondertiteling, eigenlijk bij geen enkele Vlaamse serie. En bij Black Out was dit toch een tegenvaller, het praten was echt zeer stil, ik had m'n volume zowaar op 80 staan, terwijl dit normaal tussen de 18-30 staat.