Beantwoorden
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

Hoi.  Ik heb een apart abonnement van Streamz (niet via telenet).  Kan ik dan op de tv box inloggen met mijn streamz-account of is de app automatisch gekoppeld aan de tvbox?

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel:  Streamz op Tv box

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

@DarkSins 

Als je streamz wou bekijken via tvbox en telenet tv app moest je streamz nemen via telenet of via de tvbox.

Als je streamz neemt niet via telenet kan je deze niet op tvbox gebruiken. Je kan wel naar je tv streamen via smartphone/tablet.

Of de streamz app op je tv installeren

Opassen dat je niet nu je streamz activeert op tvbox via telenet of je betaald 2x streamz

Edit: tip. einde van je abbo deze maand opzeggen van streamz, en deze dan activeren via tvbox of via mijn telenet.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

@DeLLiAnO 
wil hier eens inbreken in dit topic daar ik ook een vraag heb rond streamz, 

werkt een korting code voor een gratis maand ook via de Telenet streamz optie of enkel via de app versie ???

daar ik een code heb voor een maand gratis en daar gebruik van wil maken, en een mens graag op voorhand geïnformeerd is bij zoiets he 😉.

het is me nog onduidelijk met die 2 streamz opties.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

@Master-Magic 

Als je via tvbox wil, kan je proberen door naar je tvbox naar apps te gaan, daar tv shop nemen, en dan op gift card activeren klikken. Als het lukt heb je streamz op tvbox en telenet tv app. (Kan gebruikt worden voor playmore, play sports, streamz gift cards/ cadeaucode)

Na afloop stopt vanzelf je gratis abbonement.

Als het niet lukt moet je via streamz.be gaan, en dan kan je streamz op je telefoon/tablet of de streamz app op je tv installeren.

Hopelijk heb je hier iets aan?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 496
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

Meestal zullen die kortingen niet werken als je Streamz probeert te activeren via Telenet/Telenet TV Box. 

Ook is het onmogelijk om de korting te verkrijgen via Telenet wanneer je zogenaamd jaarlijks of halfjaarlijks voor Streamz wenst te betalen.  

Echter is het wel een leuk weetje dat je enkel Dolby Digital 5.1 audio geluid verkrijgt wanneer je werkt via de Telenet TV Box. Om onbegrijpelijke redenen levert Streamz nog steeds een stereo geluid bij hun app. Als je audio belangrijk vindt dan is het toch een aanrader om via Telenet een dergelijk abonnement af te sluiten. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Streamz via Streamz website gebruiken op Tv box

@BillyX 

Hij kan het proberen via app tv shop op tvbox, of op Link telenet (niet geschoten is altijd mis)

Wel erbij zeggen dat als hij al ooit eens streamz heeft gehad of abbonement, je hierna geen recht meer hebt. (Volgens die van ons)

Een 1ste maal abbonement op streamz via telenet, krijg je de eerste 14 dagen gratis

Als je gelijk hebt betreffende geluid, ga je idd beter via tvbox.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes