Beantwoorden
Guido-D
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

gaan de opties bij zowel opnames als herinneringen terugkomen ???

bij opnames kan je niet meer kiezen hoeveel minuten voor en na de opname moet begonnen en gestopt worden, alsook de optie van enkel nieuwe afleveringen is weg.

bij herinneringen krijg je ook geen optie meer om te kiezen tussen bericht of automatisch zappen.

zou handig zijn moesten deze funkties terug in het menu komen.

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

@Guido-D 

Hiervoor zullen we moeten wachten op de volgende nieuwe update van de tv box. Wij weten ook niet wat de vernieuwingen zijn of de veranderingen bij de volgende update. 

 

Houd de Netweters in de gaten daarin zal Suzy bij de volgende update ook de beschrijving geven wat er veranderd is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

Ergens hier bij de Netweters heeft Suzie eens gemeld dat het niet de bedoeling is dat deze functies nog zouden terugkeren bij de TVBox omdat ze dat achteraf (dag of 3) corrigeren... 

Dat is een van de redenen waarom ik bij Digicorder blijf...

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

Ik vind het ook vreemd (en spijtig) dat bij een nieuwer toestel sommige nuttige features van het oude toestel niet overgenomen worden.

 

In dat geval noem ik het dus geen vooruitgang of verbetering.Laat dat nu toevallig juist features zijn waar ik belang aan hecht ... Geen TV-Box dus voor mij.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

Bij de ontwikkeling werd een fundamenteel verkeerde keuze gemaakt. Is ze bewust gemaakt of uit gemakzucht van de één of andere al dan niet ingehuurde informaticus, maakt niet uit over de kwaliteit van de keuze.

De gemaakte keuze past in het Big Brother principe. De klant moet beginnen met de reklame aan het begin van de uitzending (als het zo nog niet is, wordt het zo). Ook voor het beheer is dat een gemak oplossing. Nu moeten ze in hun database bijhouden toestel X (unieke identificatie van de tv lijn) wil van zender Y programma Z bewaren. Als er vrije keuze gegeven wordt, dan moet er in de plaats van het programma begin- en eindtijd opgeslagen worden. Hoe dat ze de fragmenten uit hun opslag halen weet ik niet, allicht in hapbare stukken en dat om het even hoe ze opslaan.

Systemen die zo rigide ontworpen of gebouwd zijn, 'denken' in de plaats van de mens. Uiteraard denkt een systeem nooit. Zelfs een zogezegd zelflerend systeem leert op basis van de regels waarbij iets beslist wordt wat iets is. Deze regels zijn gemaakt door een mens. Als er al dreiging is van een gestuurde maatschappij, dan zit daar het probleem.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Suggestie voor opnames en herinneringen op de TV-box

Zo ver ik weet zijn dit opties die op de TV-box inderdaad niet zullen terugkeren. De herinnering functionaliteit is natuurlijk minder aangenaam voor klanten die deze heel actief gebruikten. Uiteraard kan je de programma's waar je interesse in hebt altijd vooraf inplannen om op te nemen.

 

De opnames zelf hebben vandaag de dag tel van andere opties, om zo je opnamebeheer beter te kunnen beheren. Het andere voordeel aan de nieuwe TV-box is dat de opnames praktisch altijd op tijd beginnen. Anderen mogen hier zeker hun eigen ervaringen over delen, maar bij mezelf valt het niet vaak voor dat de opnametijden niet gerespecteerd worden. En als er door omstandigheden last minute wijzigingen in de tv-gids zijn, worden deze door Telenet opgevangen (steeds zo snel mogelijk) zodat de terugkijk-tv versie van dit programma geen impact heeft. Ad hoc tv-gids aanpassingen zullen er bij de zenders altijd zijn, maar ik merk er een pak minder problemen mee dan enkele jaren geleden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes