Bedankt Mali voor je tip. Eens kijken …
je duwt op volgende toetsen om de volledige gids te zien:
1. knop tv-gids
2. knop profiel
3. ga naar knop gedeeld
4. druk op OK
de weg die uitlegde vraagt volgende handelingen:
1. Knop Tv-gids
2. Knop home
3. Ga naar knop favoriete zenders
4. Druk op “alle zenders”
ik stel vast dat beide manieren evenveel stappen vragen om uiteindelijk te geraken waar je wenst, de tv-gids.
ik weet dus niet waarom je hier spreekt over een “veel” snellere manier om de tv-gids op te roepen?
En daarmee is mijn vraag niet opgelost natuurlijk. Waar is de knop “alle zenders” naartoe?
Als ik Telenet contacteer, dan zeggen zijn mij dat ze geen weet hebben van een verandering in de menustructuur.
Als ik naar de Telenet-winkel gegaan ben, heb ik aldaar vastgesteld dat het demonstratiemodel net hetzelfde probleem vertoonde.
Daarmee kon ik uitsluiten dat het een individueel probleem van configuratie is.
Daarom ga ik ervan uit dat het zich om een “bug” handelt, die er ingeslopen is bij de vorige update.
Ik wou hier even polsen of er nog mensen die deze “bug” zijn opgevallen.
En kunnen jullie bevestigen dat ook bij jullie de knop “favoriete zender” verdwenen is?
De manier door Mali beschreven is een werkbare oplossing maar allerminst logisch. Het menu profiel heeft op zich niets te maken met de tv-gids en al zeker niet met het occasioneel zichtbaar maken van de volledige tv-gids. Nu moet je kiezen voor “gedeeld” maar dat heeft een andere bedoeling dan de volledige tv-gids op te roepen. Het is eerder toeval dat het ook via deze weg kan. Je kan ook een nieuw profiel maken waarbij je alle zenders kiest. Als je dan de volledige tv-gids wenst te zien kan je switchen tussen de twee aangemaakte profielen (een met bv 15 zenders en één met het volledige aanbod). Maar dat kan niet de bedoeling zijn. Vroeger (enkele weken terug) koos je gewoon voor ofwel “favoriete zender” of “alle zenders”, wat mij heel logisch lijkt en elk misverstand uitsluit. Waarom ze deze knop hebben verwijderd, blijft een raadsel temeer omdat Telenet ontkent iets aan de menustructuur te hebben veranderd!
Nieuw menu
Oud menu