24750
netweters
|
152317
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.
MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.
Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.
Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.
Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?
Dag Suzy,
het probleem blijft. Na een week al twee keer opnieuw moeten inloggen.
ik ga naar Netflix via Apps, niet via kanaal 600.
Beste
Ik ervaar dit probleem al maanden! En heb 2 tv boxen staan thuis. Bij het melden aan Telenet kreeg ik de reactie dat het aan Netflix ligt.
tv box ook al gereset. Helpt niet.
Helaas, hier ook nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook 2 tv boxen. Bij beide is dit het geval.
Dag Suzy,
ik deed navraag in mijn vrienden, familiekring.
Zowat 50 a 60% heeft hetzelfde issue.
Dit is volgens mij een veel ruimer probleem dan 'enkele gebruikers'.
grtks
P
Die tvbox is gewoon te zwak daarvoor. Gebruik een toestel die de standard apps kan gebruiken zoals een apple tv dan zul je die problemen niet hebben. Je kan er ook de disneyapp mee gebruiken wat niet kan op een tv box.
Bij de recente tv's kun je ook de app rechtstreeks gebruiken op je tv.
Ik gebruik enkel een apple tv, zowel voor de telenet tv app als andere en heb geen problemen voor het ogenblik.
Voor de oudere is wel gemakkelijk maar is wel een kleine groep
Zoals je zegt de meeste hebben een media speler of een tv die het aan kan zonder problemen
Het klopt wat je zegt, maar het stuit tegen de borst dat Telenet in zijn antwoorden geen oplossing zoekt (zocht?) maar verwijst naar het falen van Netflix.
Wij gebruiken trouwens al jaren de Netflix app die op onze smart TV staat.
Het was ook Telenet zelf die ons vorig jaar aangaf om om via de app op hun TV box Netflix te kijken. Ook vandaag doen ze dat nog gezien hun commercials over de werking van streaming via hun TV box.
Zit momenteel in het zonnige zuiden.
Ik kan vrijdag checken. Is dat nog op tijd?
Bij mij ook nog steeds hetzelfde probleem! Niet opgelost…
Wij moeten hier nog steeds inloggen als we onze box uitgezet hebben
Wederom helaas. Hier moet nog steeds telkens opnieuw ingelogd worden 😪
Hier nog steeds opnieuw inloggen, mocht Telenet dit onderzoek stopzetten dan hoor ik het graag.
We hebben uiteraard ook de apps op onze smart TV die we kunnen gebruiken.
Het wordt tijd dat Telenet stopt met de oorzaak van dit probleem af te schuiven op Netflix. Zoek echt naar een oplossing, ook in NL is er dit probleem met dezelfde TV box. Weg ermee en ander en beter.
Tegelijk zou Telenet de huidige TV box beter correct in de markt zetten.
Je kan er niet al je streamingdiensten op één plaats hebben en gemakkelijk bereiken. Meer zelfs, honderdduizenden Belgen hebben ook Eleven en die app weigert Telenet zelfs op zijn TV box. Dan heb ik het nog niet over andere apps.
Een beetje meer bescheidenheid zou Telenet dan ook enorm sieren.