Beantwoorden
Koekieheuvel
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box mogelijk zonder internetverbinding?

Geachte leden,

blijkt dat er nu toch TV Boxen verkrijgbaar zijn  voor klanten zonder internetverbinding.....Klopt dit ? 

Zou werken via de coaxkabel....

gr,

B

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV BOX zonder internet

62 reacties
Kevin10
Professional Weetjesweter
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

@Santa  schreef:

@Kevin10 @Jari_Opsomer @Liam004 

Stel je hebt een TV-box en internet ergens anders en je TV-box werkt niet zoals het moet, bij wie ga je aankloppen?

Wat is je punt precies?

Al mijn apparaten zijn met internet verbonden: smartphone, laptop, desktopcomputer, tablet, smart tv, smart speaker, slimme thermostaat, slimme verlichting, slimme deurbel, slimme beveiligingscamera, slimme rookmelder, slim stopcontact, slimme koelkast, slimme wasmachine, robotstofzuiger, slimme oven, smart lock, slimme weegschaal, slimme gordijnrails, slimme babyfoon, slim irrigatiesysteem, smartwatch, fitness tracker, e-reader, draadloze oortjes, slimme bril, auto met internet, gps tracker, elektrische step, elektrische fiets, wifi-router, netwerkprinter, nas-server, beveiligingssysteem, slimme spiegel, slimme koffiemachine, slimme kattenbak, slimme voederautomaat, slimme bloeddrukmeter, slimme glucosemeter, slimme afvalbak.

Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Da's een slim huis haha

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Jij schreef dat @Suzy liegt omdat ze schrijft dat de tv-box niet kan zonder internet. Met mijn reactie toon ik aan dat het antwoord op die vraag afhangt van uw uitganspunt: zuiver technisch (waarbij je ook geen rekening houdt met de eventuele impact op bestaande overeenkomsten) of commercieel. In uw reactie negeer je mijn beweringen, maar kom je met een ander verhaaltje om op een andere manier toch je gelijk te halen.  Dus zal ik even uw spelletje meespelen. 

Geen passsende vergelijking, want je heb alles in eigen beheer. Het is uw auto waar je mee doet wat je wil. (Je mag er uw woede op botvieren door de ruiten  in te slaan, met een hamer er op kloppen, enz. Het is uw brandstof waarmee je doet wat je wil. Dat wil zeggen dat je oneigenlijk gebruik kan make van uw eigendom. Je mag gerust je eigendom vernietigen, je ben er heer en meester over. De diensten die je afneemt zijn niet uw eigendom, je krijgt daar enken een beperkt gebruiksrecht op.

Een betere vergelijking is de lease wagen van de firma die je mag gebruiken en de tankkaart die je mag gebruiken. Sommigen hebben een genereuze werkgever die je toelaat om bij alle merken te tanken, anderen mogen enkel bij één welbepaald merk tanken.

@Jari_Opsomer In het voorbeeld dat je behandelt, gaat het over een verbindingsprobleem (het kanaal tussen u en de vrt) of is het bij de vrt zelf. Denk eens aan het probleem van de iPad gebruikers. Waar ligt de fout (is er wel een fout?). Bij Apple of bij Telenet (en Proxymus en ...)?