24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Ik probeer op zondag CNN : State of the union op te nemen. Dat is me al 3 weken op rij niet gelukt. Het staat ook niet bij 'Geplande opnames'. Bij de vorige digicorder kon ik dat nog manueel doen, maar dat kan ook al
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV box neemt niet op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zal niet veel helpen. Zoals eerder geschreven, dat was ook niet mogelijk met de vorige digicorder.
manueel doen gaat nog op digicorder.
Dit kan wel met andere programmas op deze zender , maar niet alle .Hoe kan dat ?Kan iemand dit ook eens proberen met een TV Box ?Op zondag dus , CNN : Stat of The Union.
@Ex-Netweter
Ik kan zonder problemen een opname plannen (serie en/of aflevering) zondag 26/12 om 15u00 CNN "State of the Union" met een TV-box (V1).
Bedankt , dit maakt het nog raarder...
Hallo Telenet, wat nu?
De SERIE van dat programma kan niet opgenomen worden , individuele opname wel.Dus ik moet telkens er aan denken om dit te doen.
@Ex-Netweter nogmaals Telenet zal hier niet reageren 😉 dus je mag hier nog 1001 keer posten zolang ge niet eens naar de klantendienst belt zal het niet opgelost raken. hier zal niemand u nog kunnen helpen...
Heb ik gedaan. 'Niets aan te doen' was het antwoord. Als ik mijn TV Box inruil voor een digicorder, krijg ik dan mijn €50 terug?
@Ex-Netweter
Had nu even wat meer tijd en heb ook eens geprobeerd voor een serie opname in te plannen en dat is gelukt. Kan zelfs opnemen tot en met 10 Januari zie ik net. Heb ook de Tv -box en kan dus een serie opname inplannen.
Even tussendoor, kort intermezzo:
Ik zie hier berichten van zowel @Ex-Netweter als van @alien51 . Wanneer ik de teksten lees ziet het er uit alsof dat één en dezelfde persoon is, die dus twee nick's door mekaar gebruikt. Maar is dat ook zo? Of zijn het effectief twee verschillende personen?
Dat is dezelfde persoon. Ik heb altijd problemen met de mail van Telenet. Gmail werkt wel altijd.
StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Ik heb, zoals gevraagd, de reactie hierop verplaatst naar een nieuwe thread. Daar kunnen we verder gaan. De nieuwe thread kan je hier vinden.