24815
netweters
|
152887
antwoorden
|
20752
vragen
|
De vraag is de volgende, we hebben hier thuis installatie Whoppa, alles erop en aan nu heb ik de telenet-TV app op de pc gezet en kan ik via deze TV kijken op de computer, is dit ok en gaat dat blijven nu, we hebben problemen met de installatie en technieker afspraak is gemaakt maar nu werkt deze optie wel, ik heb de 2de digicorder die hier bij staat momenteel uitgeschakeld en kijk via de PC dus.
Wil gewoon weten of dit zal blijven werken zolang we een abbonement hebben natuurlijk, dan kan ik hier een heleboel kabels verwijderen en de 2de digicorder binnen doen?
Wil natuurlijk niet binnen korte of lange tijd opnieuw een digicorder moeten gaan halen en alles opnieuw installeren, bij geen specialist terzake trouwens.
Mvg en dank voor de reacties.
Ik kijk via de app op mijn apple tv en merk niks van overbelasting. Ik heb een paar zondagen wel overbelasting opgemerkt maar bij mij werkt de app normaal.
Vandaag bezoek gehad van technieker in de morgen, deze heeft probleem dat er was opgelost.
Dan naar winkel in Haacht om digicorder te wisselen voor TV-box, blijkt dat we oude modem hebben en dat niet lukt daarmee,
de persoon in de winkel was super behulpzaam en maakte afspraak om deze te komen vervangen en de TV-box te plaatsen, top dus.
Om 17.00 gaat de bel telenet technieker voor de deur ja jullie hadden afspraak? Euh ja maar was al iemand vanmorgen, die mens
belde de dienst op, en na wat over en weer heeft hij alvast de oude modem vervangen.
Nu komen ze nog een terug volgende week (hoop ik) om de tv-box te plaatsen.
Deze techniekers waren super vriendelijk, deden goed en proper werk, dat wil ik toch duidelijk meegeven.
Wel moeten ze is hun call-center bekijken en de manier waarop er afspraken gemaakt worden, begint al bij keuze menu's en de onderliggende
keuze menu's, ondoenbaar.
Dit moest er even uit nu 😉
Nu nog een vraag ivm TV kijken op pc, om de twee uur moet ik opnieuw inloggen, iemand ook deze ervaring?
Ga zeker volgende week de technieker erover aanspreken.
Wel niet goed ingeplant 3 verschillende technieker
De technieker trekt het niet aan hij wordt per verplaatsing betaald
dat je ook zelf nog eens naar een winkel moet gaan ook vind ik toch te veel
gelukkig wordt er via de post ook toestellen geleverd ik zou er geen tijd voor hebben