Beantwoorden
avloon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Telenet TV app niet beschikbaar

Voor mijn werk ben ik de helft van de week in Luxemburg en zit ik ook op de Luxemburgse versie van de Android app store. Helaas kan ik de Telenet TV app niet downloaden, omdat deze blijkbaar niet beschikbaar is in mijn land/regio. Ik heb hetzelfde probleem niet voor de andere apps, dus ik vermoed dat er ergens een land instelling moet veranderd worden aan de app.

 

Als alternatief ben ik op zoek gegaan om de APK te zoeken, maar die heb ik helaas niet gevonden.

 

Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden en wie mij kan helpen om de app ook beschikbaar te maken in Luxemburg?

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app niet beschikbaar

@avloon 

Je kan eens op Google  zoeken naar "landinstellingen play"

Mogelijk vind je daar ( voor Android) een oplossing.

Voor een iPhone: landinstellingen iPhone.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV app niet beschikbaar

De app tijdens de andere halve week ophalen. 

Tweede mogelijkheid: vermits Luxemburg bij wijze van spreken slechts een zakdoek groot is, tijdens uw vrije uren effe tot België om de app te installeren. 

0 Likes
avloon
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Telenet TV app niet beschikbaar

Het probleem bevindt zich niet noodzakelijk in mijn persoonlijke geografische locatie, maar met de landinstellingen van de Play Store. Die staat nu geconfigureerd op Luxemburg omdat ik een Luxemburgs nummer heb. Nu zijn er uiteraard manieren om met een paar omwegen naar België te switchen, maar daar zijn andere nadelen aan verbonden. 

Aangezien ik deze problemen niet heb met de andere Telenet apps (inclusief Yelo Play), had ik liever gezien dat de Telenet TV app zijn instellingen in lijn zet met de anderen.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Telenet TV app niet beschikbaar

@avloon ik volg je daar volledig in. Aangezien je nu, dankzij een Europese richtlijn, vanuit de hele EU moet kunnen streamen via apps zoals de Telenet TV, Yelo en co, lijkt het me ook niet meer dan logisch dat Telenet de app in alle EU landen beschikbaar stelt in de Play Store.

 

Geen idee hoe dit zit met de App store voor IOS.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV app niet beschikbaar

@avloon ik begrijp je frustratie maar ik zou niet zover gaan als @Steven-E. De richtlijn schrijft enkel voor dat de inwoner van een bepaald EU land bepaalde rechten heeft als die tijdelijk in een andere EU land verblijft. Inwoners van andere EU landen kunnen daar geen rechten uit putten. Dit wordt in elke geval een moeilijke discussie. Het gebruik van een een buitenlandse sim-kaart mag op basis van de Europese richtlijnen beperkt worden.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app niet beschikbaar

@avloon gezien je aangeeft dat je Yelo Play wel perfect kan downloaden, geef ik dit eens intern door. Die werking zou volgens mij hetzelfde moeten zijn in de Google Play Store. Ik kom erop terug! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app niet beschikbaar

@avloon blijkbaar is de beschikbaarheid van Yelo Play exact dezelfde aan de TV-app. Waarmee we willen aangeven dat deze ook enkel beschikbaar is in de Belgische Play Store. 

 

Wat je eventueel wel kan doen is een 2de account koppelen aan de Belgische Play Store. Er is namelijk geen creditcard vereist om een nieuwe account aan te maken bij het downloaden van gratis apps. Daarnaast is het perfect mogelijk om apps "gedownload" met verschillende accounts op één zelfde toestel te gebruiken. 

 

Dit lijkt dus de betere optie voor je in Luxemburg. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes