|
26.558
netweters
|
165.147
antwoorden
|
|
22.167
vragen
|
Dag vrienden van dit Telenet bord,
Sinds de laatste Telenet app versie R5.27 is erbij mij althans heel af en toe een flits naar zwart beeld , dan laad hij een seconde en gaat verder.
Misschien zijn er nog leden bij wie dat opgevallen is .
Bij andere app s komt het niet voor.
Doe de tv app er eens af en zet hem er terug weer eens op
Bij mij ook problemen , tv gids geeft zenders ,maar kan niet kijken ,...
Wat is dat de laatste tijd met Telenet .... duur en amper iets werkt deftig
Bij mij hetzelfde probleem. App is geïnstalleerd op recentste Apple TV
Op Google tv streamer.
Ja , eraf gedaan en terug erop . Nog steeds , maar het is heel af en toe hé.
En dit pas na die laatste versie
Wij moeten regelmatig opnieuw inloggen. En bepaalde zenders brwrgen de pixels, netcalsof ik minecraft aan het kijken ben. De app staat op Google Chromecast TV Streamer 4K
De problemen zijn er nog steeds . Korte onderbreking vooral op vtm en nog een aantal zenders
Zelfde probleem hier, ik heb gemerkt dat dit steeds gebeurd als het volgende programma begint in de programmatie...
Het komt voort als er een nieuw programma begint.
Je ziet op het tijdstip volgens de tv gids op de betreffende zender snel het programma verspringen van oud naar nieuwe programma, hierbij lijkt het of er opnieuw connectie gemaakt wordt.
De zendergids/programmagids komt ook kort in beeld onderaan het scherm
Dat was vroeger niet het geval. Overgang van 1 programma naar het andere verliep zonder onderbrekingen.
Mischien ter verduidelijking, dit gebeurt als je aan het kijken bent naar een specifieke zender, zonder dat je zelf het programma of zender aanpast.
Blijkt dat men bij Ziggo ook dezelfde problemen heeft, daar is men al een onderzoek gestart, zie:https://community.vodafoneziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-valt-een-seconde-weg-als-een-nieuw-programma...
Ter info voor de mensen hier,
Telenet gebruikt dezelfde onderliggende software/app met hun eigen branding erover als Ziggo.
Beiden zijn lid van de Liberty Group
Ziggo gebruikt zelfs dezelfde software versies dus onder de motorkap wrs exact dezelfde software 😅
@Fulcoboy Het is dan ook het horizon netwerk dat in alle landen waar liberty global werkzaam is dezelfde app wordt gebruikt met enkel een andere laag van de provider in elk land, de software van de Benelux wordt in Amsterdam gemaakt en bijwerkt waardoor dezelfde fouten kunnen ontstaan.
@chukky @Tjappe1 @Fulcoboy @jefg wat jullie hier melden, is ook al door enkele andere Netweters gemeld in dit topic. Toen hebben we dit probleem (kortstondig zwart beeld wanneer een nieuw programma start in de tv-gids) reeds intern doorgegeven. We hebben nu jullie vaststellingen uit dit onderwerp ook met de collega's gedeeld, inclusief de info dat men het bij Ziggo ook opmerkt. We houden jullie via deze thread op de hoogte van zodra we zelf informatie erover krijgen.
Er zijn nog twee andere meldingen gemaakt in dit onderwerp. Maar aangezien dit alleenstaande problemen zijn, nemen jullie (@Tantofieke @Plaza) best contact op met de klantendienst van Telenet om dit te laten nakijken.