Beantwoorden
TheWilly
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app valt steeds uit

Hallo netweters,

ik kijk de Telenet TV-app in mijn tweede verblijf draadloos via de Tadaam router en een android tv-box. elke keer bij opstart moet ik opnieuw inloggen en tijdens het kijken krijg ik vaak de melding dat ik een abonnement nog heb om de app te gebruiken, of krijg ik de melding "er ging iets mis, wij lossen dit zo spoedig mogelijk op". Andere app's zoals netflix, VRTmax, VTMgo of Streamz werken perfect zonder haperingen. Zijn er andere gebruikers die hiermee te kampen hebben en kan er eventueel iets aan gedaan worden?

Ik hoor het graag.

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app valt steeds uit

@TheWilly 

Heb je op je vaste verblijf adres nog een digicorder staan en gebruik je normaal gezien de Yelo app? Of heb je op je vast verblijf adres een tv box staan ? 

Als je de digicorder nog hebt en je gebruikt normaal gezien de Yelo app kan het zijn det je problemen ondervindt. Yelo zal namelijk verdwijnen en plaats maken voor de tv app , alles wordt omgezet naar één en hetzelfde platform. Hier zijn al wat topics gepasseerd met ongeveer dezelfde problemen. Je zou Yelo nog wel kunnen gebruiken dat zou geen probleem mogen zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app valt steeds uit

@patrick37 Nu is er een algemeen probleem denk ik, op mijn apple tv is de app uitgevallen, en de foutmelding is, kan niet meer connecteren. Ik denk dat hun servers plat liggen,.

Vorige week zondag rond 20u30 had ik ook al dat het netwerk overbelast was maar kon ik wel nog opnames bekijken. op de ipad werkt het wel nog

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app valt steeds uit

@Christof75 

Ah ok het zou kunnen natuurlijk , ik kijk op dit moment niet dus ik kan er niks op zeggen. 

Niet fijn als er een algemeen probleem is maar kan ook zijn dat er nu 'aan gewerkt wordt'. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV-app valt steeds uit

Uitvallen niet, waanzinnig slechte beeldkwaliteit wel. Ook hier werkt elke andere streaming app perfect.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app valt steeds uit

@m-jan20 denk dat er problemen zijn met overbelasting dat de servers de snelheid niet meer aankunnen en de app de laagste snelheid krijgt in kwaliteit.

je moet het eens testen op minder drukke momenten, zoals vanavond na 23 a 24 uur waneer het grootste deel van de bevolking in hun bed ligt.

heb dit ook vroeger gezien met de cloud op de tv box, nu merk ik dit niet meer op ter info op gelijk welk uur.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app valt steeds uit

@TheWilly 

Heb je hetzelfde probleem als je naar Tadaam kijkt?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app valt steeds uit

Was moeilijk er op te geraken maar werkt is altijd tussen 19.00 uur en 22.00 uur

en stop met de yelo app te gebruiken anders gaat later nog meer problemen maken als iedereen overgezet is

deze week op werk kwam een oudere collega vragen of toestel ook goed is voor de app ik zag dat de android te oud was

nog 5 min later stonden ze met oude iphone bij mij .

gaat goed de ronde de nieuwe app

tijdens de middag pauze was ik naar iets aan zien op werk pc telenet tv

opeens staat de it expert opeens naast mij we kennen elkaar goed die vroeg is er een actie of wat de laatste maand veel verkeer

van telenet tv dat was vroeger niet zo veel

op alle werk pc's .

 

0 Likes
TheWilly
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app valt steeds uit

Hallo Patrick,

 

Wij hebben thuis de tv-box staan, dus daar kan het niet aan liggen. 

0 Likes
TheWilly
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app valt steeds uit

Ik zou het niet weten, wij kijken nooit tv via Tadaam om de eenvoudige reden dat de app te weinig mogelijkheden bied ten opzichte van de Telenet TV app. Trouwens de Tadaam box staat thuis op de gastenkamer.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV-app valt steeds uit

@Master-Magic inderdaad, 's avonds laat beter beeld. Helaas is dat geen oplossing want wil het WK uiteraard live zien...waar ik ook voor betaal 🙂 hopelijk tijdelijk issue en kunnen ze de servers asap uitbreiden om extra Flow en Yelo gebruikers op te vangen.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app valt steeds uit

@m-jan20 hoop vooral dat ze die verschillende servers kunnen samenbrengen in belgie en van belgie uit alles doorsturen en niet via Amerika ene en een andere elders.

dat is altijd het probleem merk ik de laatste tijd, probleem met de cloud wegens geen HDD onderdelen beschikbaar voor die cloud, nu de belasting op de servers waardoor de beeldkwaliteit wordt benadeeld, en net nu de donkere dagen er zijn en er meer online en thuis wordt gekeken via de app, elk op zijn eigen kamer of zijn eigen hoekje/plekje.

telenet gaat er iets moeten aan doen of er gaan veel klachten komen en opzeggingen (al zijn veel belgen nogal gemakzuchtig en blijven ze bij hun provider).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes