24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo netweters,
ik kijk de Telenet TV-app in mijn tweede verblijf draadloos via de Tadaam router en een android tv-box. elke keer bij opstart moet ik opnieuw inloggen en tijdens het kijken krijg ik vaak de melding dat ik een abonnement nog heb om de app te gebruiken, of krijg ik de melding "er ging iets mis, wij lossen dit zo spoedig mogelijk op". Andere app's zoals netflix, VRTmax, VTMgo of Streamz werken perfect zonder haperingen. Zijn er andere gebruikers die hiermee te kampen hebben en kan er eventueel iets aan gedaan worden?
Ik hoor het graag.
Heb je op je vaste verblijf adres nog een digicorder staan en gebruik je normaal gezien de Yelo app? Of heb je op je vast verblijf adres een tv box staan ?
Als je de digicorder nog hebt en je gebruikt normaal gezien de Yelo app kan het zijn det je problemen ondervindt. Yelo zal namelijk verdwijnen en plaats maken voor de tv app , alles wordt omgezet naar één en hetzelfde platform. Hier zijn al wat topics gepasseerd met ongeveer dezelfde problemen. Je zou Yelo nog wel kunnen gebruiken dat zou geen probleem mogen zijn.
@patrick37 Nu is er een algemeen probleem denk ik, op mijn apple tv is de app uitgevallen, en de foutmelding is, kan niet meer connecteren. Ik denk dat hun servers plat liggen,.
Vorige week zondag rond 20u30 had ik ook al dat het netwerk overbelast was maar kon ik wel nog opnames bekijken. op de ipad werkt het wel nog
Ah ok het zou kunnen natuurlijk , ik kijk op dit moment niet dus ik kan er niks op zeggen.
Niet fijn als er een algemeen probleem is maar kan ook zijn dat er nu 'aan gewerkt wordt'.
@m-jan20 denk dat er problemen zijn met overbelasting dat de servers de snelheid niet meer aankunnen en de app de laagste snelheid krijgt in kwaliteit.
je moet het eens testen op minder drukke momenten, zoals vanavond na 23 a 24 uur waneer het grootste deel van de bevolking in hun bed ligt.
heb dit ook vroeger gezien met de cloud op de tv box, nu merk ik dit niet meer op ter info op gelijk welk uur.
Was moeilijk er op te geraken maar werkt is altijd tussen 19.00 uur en 22.00 uur
en stop met de yelo app te gebruiken anders gaat later nog meer problemen maken als iedereen overgezet is
deze week op werk kwam een oudere collega vragen of toestel ook goed is voor de app ik zag dat de android te oud was
nog 5 min later stonden ze met oude iphone bij mij .
gaat goed de ronde de nieuwe app
tijdens de middag pauze was ik naar iets aan zien op werk pc telenet tv
opeens staat de it expert opeens naast mij we kennen elkaar goed die vroeg is er een actie of wat de laatste maand veel verkeer
van telenet tv dat was vroeger niet zo veel
op alle werk pc's .
Hallo Patrick,
Wij hebben thuis de tv-box staan, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik zou het niet weten, wij kijken nooit tv via Tadaam om de eenvoudige reden dat de app te weinig mogelijkheden bied ten opzichte van de Telenet TV app. Trouwens de Tadaam box staat thuis op de gastenkamer.
@Master-Magic inderdaad, 's avonds laat beter beeld. Helaas is dat geen oplossing want wil het WK uiteraard live zien...waar ik ook voor betaal 🙂 hopelijk tijdelijk issue en kunnen ze de servers asap uitbreiden om extra Flow en Yelo gebruikers op te vangen.
@m-jan20 hoop vooral dat ze die verschillende servers kunnen samenbrengen in belgie en van belgie uit alles doorsturen en niet via Amerika ene en een andere elders.
dat is altijd het probleem merk ik de laatste tijd, probleem met de cloud wegens geen HDD onderdelen beschikbaar voor die cloud, nu de belasting op de servers waardoor de beeldkwaliteit wordt benadeeld, en net nu de donkere dagen er zijn en er meer online en thuis wordt gekeken via de app, elk op zijn eigen kamer of zijn eigen hoekje/plekje.
telenet gaat er iets moeten aan doen of er gaan veel klachten komen en opzeggingen (al zijn veel belgen nogal gemakzuchtig en blijven ze bij hun provider).