Beantwoorden
Eldrax
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Wat is dat de laatste dagen toch met die tv app op de tablet . 

 

 

Dienst niet beschikbaar 

Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk om. Probeer het later opnieuw.

 

Al 2x contact gehad en telkens zeggen ze. We zijn er aan bezig. Een paar uurtjes geduld . 48u later ....

 

Pfffff

Tags (1)
44 reacties
Eldrax
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Update 17/3

Nog steeds niks. Hoor ook gewoon niks van Telenet spijtig genoeg.

Update van de app 18/3 is ook blijkbaar uitgesteld? Dus ja, zitten we hier maar he , zonder tv app.

Zal ik wel elke maand 150 euro betalen voor dat ding onderweg te kunnen gebruiken ...  *angry*

 

Sorry, beetje kwaad gewoon omdat er niks van info komt of oplossingen. En dat voor mensen die redelijk wat betalen per maand voor deze functies.

0 Likes
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Dag @Eldrax ,

 

Even schetsen: ik volg vanuit TV engineering de Telenet TV-apps op, en een collega schoot me deze thread door. Ben net terug na een week offline, maar voor zover ik weet zijn er momenteel geen algemene problemen met de dienst.

 

Wat natuurlijk jouw probleem niet oplost. Ik zou graag even met jou checken of je misschien Android gebruikt, en/of één of meerdere hoofdletters in je login gebruikt zou kunnen hebben.
Normaliter hoort dat natuurlijk prima te werken, maar door een vervelende samenloop van omstandigheden kan je nu problemen ervaren wanneer je probeert in te loggen met één of meerdere hoofdletters in de login.


Er wordt aan een fix gewerkt, maar ALS dit bij jou de reden zou zijn, dan heb je drie mogelijkheden. En het zou me erg helpen als je even zou kunnen laten weten of deze helpen:

- Waarschijnlijk kan je dat in dit stadium niet, maar wanneer je vanuit de app nog zou kunnen uitloggen: even doen. En daarna inloggen met enkel kleine letters in je login;

- Als dat niet lukt, even naar je Instellingen > Apps gaan, de Telenet TV-app zoeken en daarvan de lokale data (cache enz) wissen. Daarna opnieuw inloggen met enkel kleine letters.

- Als dat ook niet zou lukken, de app even van je toestel verwijderen en opnieuw installeren vanuit de Store. Daarna opnieuw inloggen met enkel kleine letters.

 

Alvast excuses voor de hinder die je ondervindt. Hopelijk krijg je het zo opgelost. Laat je me iets weten, aub? Dan kunnen we eventueel verder inschatten of hier nog andere mensen door zouden geïmpacteerd worden.

 

Dank,
Carl
TV Eng

--Metadata Engineer @Telenet
gifkikker
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@CarlAtTelenet 

Carl, bedankt man!

 

waar was jij de voorbije 2 weken?

 

en ben jij dan de enige bij telenet die hier verstand van heeft ? ik ben de voorbije weken letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, door -het spijt me te zeggen- collega s van je die duidelijk geen verstand van zaken hebben.

 

zo'n simpele oplossing, ik logde inderdaad in met een hoofdletter. Ik heb je stappen gevolgd, gegevens van de app en cache gewist, aangelogd met enkel kleine letters, en eindelijk werkt de app terug!

 

Hartelijk dank, stay safe and healthy

Eldrax
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@CarlAtTelenet 

 

Ik moet me aansluiten bij men collega tv-kijker hierboven.
Waar heb jij in godsnaam gezeten de laatste 2 weken? 

 

Ik ben ook al 2 weken van hier naar daar gestuurd door mensen van de support dienst. Meestal met de mededeling van "We zijn er mee bezig, even geduld".

Ik had eigenlijk de moed opgegeven na de laatste telefoon met jullie dienst vandaag. 

Niemand die ook maar het gedacht had om dit even tegen me te zeggen.

 

Je hebt zojuist men dag terug goed gemaakt. Want het lag wel dus duidelijk aan de hoofdletter in mijn login. Alles werkt weer perfect nu man.

 

Ik zou zeggen, wie contacteer ik voor te pleiten voor een opslag voor je :D:D 


Hartelijk bedankt man! Probleem opgelost bij deze!

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@CarlAtTelenet 

Bij mij werkt het ook. Bedankt

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@CarlAtTelenet je hebt enkele Netweters erg blij gemaakt! 👏 

 

@gifkikker @Eldrax mijn excuses dat het even geduurd heeft, deze oplossing/workaround was nog niet tot bij mij geraakt. Heb hem onmiddellijk gedeeld in de andere topics die hierover gingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Haha, zalig, mensen! Blij dat dit geholpen heeft - al was dit in alle eerlijkheid 'a very long shot' 🙂

 

En voor de duidelijkheid moet ik erbij zeggen: bijna niemand binnen Telenet (en zeker niet bij customer service) had van dit detail op de hoogte kunnen zijn.

Dit is namelijk een probleem dat we enkele weken geleden zagen optreden op een lagere omgeving. Na onderzoek bleek de hoofdletter in de login de schuldige. Om een scala aan redenen zou dit zich niet bij onze klanten kunnen voordoen hebben, werd me gegarandeerd. Tot nu dus.
Maar in alle eerlijkheid: opstellingen zoals onze TV-app zijn enorm complexe gegevens. Een continue wisselwerking van vele componenten op elkaar - en een verkeerde inschatting is snel gemaakt.

 

Belangrijkste is dat we een fix klaarliggen hebben. Door de Corona-problematiek wordt het even uitkijken hoe en wanneer we die fix kunnen loslaten, maar er wordt aan gewerkt.

 

Laat me jullie vooral een veilige periode toewensen. Draag zorg voor mekaar!

Carl

--Metadata Engineer @Telenet
Jasper1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Beste, 

 

Voor mij werkt deze oplossing niet. Ook ik ondervind al weken problemen met de tv-app. Als ik bovenvermelde stappenplan volg, dan krijg ik de melding dat het paswoord niet correct is (omwille van de kleine lettertjes ipv de grote). Ik heb ook meerdere hoofdletters in mijn paswoord. Is dit probleem bij iedereen reeds opgelost? 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer


@Jasper1  schreef:

Beste, 

 

Voor mij werkt deze oplossing niet. Ook ik ondervind al weken problemen met de tv-app. Als ik bovenvermelde stappenplan volg, dan krijg ik de melding dat het paswoord niet correct is (omwille van de kleine lettertjes ipv de grote). Ik heb ook meerdere hoofdletters in mijn paswoord. Is dit probleem bij iedereen reeds opgelost? 


@Jasper1 

Paswoord behouden zoals het is. Alleen uw aanmelding moet in gewone karakters.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Inderdaad, zoals @louishufk zegt: alleen de login moet tijdelijk in kleine letters.
Het paswoord is altijd hoofdlettergevoelig: hoofdletters blijven altijd hoofdletters.

 

Dank, @louishufk ,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet
AmiyArmoire
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Hallo,

 

Bij mij werkt de TV app ook niet naar behoren. Zowel op mijn gsm als op mijn tablet niet. Ik heb zoals gezegd de cache geledigd, de app opnieuw geïnstalleerd en met kleine letters i gelogd maar nog werkt de app niet naar behoren. Ik wil opgenomen programma's casten naar mijn tv maar ik krijg foutmeldingen. Sommige programma's wilt hij wel doen en andere niet. Ook niet afspelen op de app zelf. Ook staat de tv gids vol met niet beschikbaar. Wat doe ik nog verkeert dat de appbij anderen wel werkt? Alvast bedankt! 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

Er zijn beperkingen in het kijken via de app.

Welke foutmeldingen je krijgt weet ik niet, maar vind je hier geen verklaring?

https://www2.telenet.be/beperkingentvapp


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

De niet ingevulde gegevens in de gids zijn geen fout van u of bij u, die problemen komen ook bij mij voor. Er is een verschil tussen de gids van de tv-box en de app en site.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AmiyArmoire
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Er is niemand anders aan het kijken.

Ik krijg de melding: Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. (500)

Op de tv-box lukt het bekijken wel. Ik dacht begrepen te hebben dat in de tv app, alles kon bekeken worden en gecast worden wat in de yello app wel problemen gaf. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

Normaal moet het overal hetzelfde zijn. Als er iets mis gaat, heb je de huidige toestanden.

Je kan contact nemen met Telenet en melden dat de gids niet OK is.

Je zou het kunnen opnemen via de tv-box en dan de opname bekijken via app of site.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes