42015
netweters
|
18491
gesprekken
|
19981
vragen
|
Thuis heb ik de nieuwe TV box. Volgens de Telenet aanbieding kan je dan overal via de TV app kijken, mits een snelle internetverbinding.
Op mijn 2e verblijf kijk ik via de TV APP. (internetsnelheid +/- 236 Mbps ) op een Android TV box. Er is slechts 1 toestel met de Telenet TV App in werking.
Soms moet ik 4 a 5 keer per avond mij terug registreren met de QR code. Volgens de Telenet klantendienst is dit een beveiligingsregel.
Dit is toch niet aan te nemen, je verliest telkens een deel van de uitzending bij het uitvoering van de registratie handelingen ?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Registratie TV APP
Opgelost! Ga naar oplossing.
Weet er iemand waarom Telenet klantendienst nooit reageert als je dit probleem aankaart , niettegenstaande je een automatische email ontvangt waarin wordt bevestigd dat men u zal contacteren ?
Helaas werkt de link niet en kan ik geen uitnodigingscode krijgen voor de beta tv-app. Heb jij nog een idee hoe er aan te geraken?
Prive bericht sturen naar @HaroenR , en vragen voor uitnodigingscode voor beta test tv app.
Hier vind je topic/info.
Test de telenet tv app in beta
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Bedankt, al een manier gevonden 😉
Maandag was er een update van de reguliere Telenet TV app (“De algemene stabiliteit van de app werd verder verbeterd” 🙂) zowel op Apple TV als iPad/iPhone. Bij mij schijnt dit de problemen (vooral opnieuw inloggen om de twee uren) opgelost te hebben. Werkt perfect nu.
Zeer goed nieuws, ik ga het in’t oog houden.
Komt goed.
Gisterenavond (13/12/22) heel den avond geen enkel probleem gehad met de TV app (na de update).
NVDIA Shield TV pro gebruiker
👍👍👍
Sinds deze week is er inderdaad iets gebeurt met de TV app.
Ik kan reeds 2 dagen TV kijken zonder een onderbreking. Zou het dan toch opgelost zijn ?
Er is vanuit Telenet geen communicatie aangaande dit probleem, naar de klanten gebeurt.
Ook voor mij is het opgelost.
Guido.
Hier ook opgelost, wel heel spijtig dat Telenet weer zwijgt in alle talen. Geen erkenning van het probleem, geen opvolging zoals beloofd was.
Begin meer en meer het Belgacom gevoel te krijgen bij Telenet.
Blijkbaar is het verschijnen van de qr code tijdens tv kijken is opgelost, maar om de enkele dagen tot twee maal per dag wordt bij het opstarten van de app alsmaar opnieuw de qr code getoond om in te loggen. Bij alle andere streaming diensten, bv. Netflix en Prime Video is eenmalig inloggen per toestel voldoende. Dit heeft dus niets met beveiliging te maken en als het een bug is dan begrijp ik niet waarom deze het laatste jaar niet is opgelost.
( ik gebruik de android Telenet TV app op verschillende toestellen )
Graag een bevestiging van andere Telenet klanten dat dit verder een probleem blijft.
Is inderdaad even probleem geweest en dan even minder. Wou het testen voor je en moest ook terug inloggen op tv (maar was wel ff tijd geleden dat ik gebruikte op tv) zal ook eens proberen in oog te houden
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@B1tbull Ik gebruik apple tv's. Vorige weekend moest ik bij alletwee terug inloggen, alsook op mijn ipad, sindsdien terug alles normaal. Op mijn ipad kan ik terug niet meer kijken, foutmelding 1102, die problemen zijn er al sinds december.
Ik moet ook nog steeds inloggen telkens ik de app opstart. We gebruiken hem wel op een TV die soms meer dan een week eens aan gaat (op de slaapkamer), maar dan nog is het storend! Alle andere apps blijven gewoon de logingegevens onthouden.
Zelfste probleem hier op de Nvidia shield, elke keer opnieuw die QR code doen