JBS
Experienced Weetjesweter
JBS
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
28-03-2024
21:33
|
Lid sinds: 18-09-2020
Datum laatste bezoek: 28-03-2024 21:33
Ranking
Experienced Weetjesweter
22-03-2024
08:25
Hallo Suzy, heeft niks met profielen te maken, heb dit dus ook (op TV Box single profiel) Voorbeelden zijn Canvas, De Afspraak & De Afspraak op Vrijdag. ik denk dat het te maken heeft dat dit een wekelijks terugkerend programma is, en dat er gedacht wordt, “ah al bekeken”, dus ik toon dit niet? initieel werkte het, maar na het bekijken in de eerste week niet meer, andere “nieuwe programma’s” werken dus wel. hopelijk geeft dit meer concrete info. Guido.
... Meer weergeven
29-05-2023
19:53
2
Bij mij werkt het nu terug na lange tijd, maar goede feedback van Vtm na openen van de support case. Guido.
... Meer weergeven
18-12-2022
13:11
Ook voor mij is het opgelost. Guido.
... Meer weergeven
14-12-2022
15:04
1
Zeer goed nieuws, ik ga het in’t oog houden. Komt goed.
... Meer weergeven
11-12-2022
21:12
Waarschijnlijk gebruiken die beta’s andere login servers. (zie feedback van FrankDSM)
... Meer weergeven
11-12-2022
19:41
Klopt, laatste officiële build. yep, via Ethernet op de 4k, wifi op de Hd apple TV. router is een asus rt-ac68u, zeer stabiel, nooit problemen gehad voor enkele weken. Guido.
... Meer weergeven
11-12-2022
17:20
Heb ook dit vervelende probleem sinds enkele weken op Apple TV hd & 4k versies. Beta release gebruik is toch geen alternatief. Hopelijk snel oplossing. app build 4.43.5314+2130 Guido.
... Meer weergeven
21-08-2022
08:14
Ik heb dit probleem ook, weken geleden was het altijd bij de start van iets af te spelen, play, pause, play lost het op. Nu moet ik hetzelfde doen maar ongeveer 1 minuut in de content ipv bij de eerste second. Geloof niet dat dit iets met aansluiting of snelheid te maken heeft want geen enkele andere app (vrtnu, prime) heeft dit probleem. Ik gebruik kabel, geen wifi. Het is trouwens altijd opdezelfde moment. Ik denk eerder bug in de netflix app. In’t oog te houden. Guido.
... Meer weergeven
19-07-2022
09:08
Hallo iedereen, Bij mij zijn de performantie problemen opgelost, heb geen schokken meer op de vrt nu app. (Ik denk met laatste update 4.40) Testen maar. op Apple TV werkte hij perfect van’t begin. Die is er ook nu. Goed werk telenet !
... Meer weergeven
08-07-2022
07:56
1
Ik wil nooit meer een digirecorder. TV-Box 10/10. Product leeft, regelmatig nieuwe features. Netflix & Prime integratie, geweldig. Mooie interface, veel beter dan digiprul. mogelijkheid om op apple tv te kijken is geweldig ! 4K upscaling kwaliteit is top, zelfs al zijn de uitzendingen niet in 4K. Geen vaste schijf meer, vroeger dus alles kwijt van opnames bij vervanging. Doe zo verder ! Guido.
... Meer weergeven
07-07-2022
07:54
1
Ik dacht dat dit nog altijd kon, zolang je NIET je afstandbediening van je tv-box koppelt aan een apparaat (TV of soundbar of AVR) helaas kan je dit niet ont-koppelen zonder factory reset van de tv-box. dus factory reset, dan zorgen dat er niks gekoppeld is aan de afstandsbediening van de box en probeer dan eens? ik kon het geluid instellen alvorens te koppelen. Eens gekoppeld heeft dit volgens mij ook geen zin meer, een digitaal signaal zou geen vervorming mogen hebben, dan is er toch iets anders mis met de setup. Maar op die manier zou je dit moeten kunnen testen. Hopelijk helpt het. Guido.
... Meer weergeven
06-05-2022
08:15
1
Volgens mij is dit gewoon phishing, en proberen ze je account gegevens te ontfutselen. Bijgevolg komt dit niet van Telenet. Guido.
... Meer weergeven
17-01-2022
21:48
Ok, ben benieuwd hoe ze de release en app op de apple tv gaan aanpakken, hopelijk is die toch stabiel. Afwachten maar.
... Meer weergeven
16-01-2022
10:35
Voor mij hetzelfde. (Schokkende beelden) Het probleem ligt duidelijk bij de VRT Nu app op de TV Box en niet aan de hardware specs. van de TV Box. Netflix en Prime werken prima op dezelfde box. Ook op iPad heeft de VRT app veel bugs in tegenstelling met VTM Go. Bij het afspelen van een 2de titel is de kwaliteit slechter dan SD en het blijft zo streamen. Denk dat een Ipad Pro wel genoeg power heeft, nee? Bij het stoppen van de app en dan terug starten werkt het wel terug in HD. We zullen zien wanneer deze komt op de Apple T.V., ik verwacht dezelfde issues. Doch ik zie geen enkele reden om de hardware van telenet af te breken.
... Meer weergeven
09-11-2021
08:36
1
Absoluut een goede oplossing, ik doe hetzelfde, en geen problemen. Het werkt zowel op apple T.V. 4K of een HD, geen Apple TV 3rd gen. Bij mij is het heel stabiel. Guido.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 29-05-2023 19:53 | |
1 | 14-12-2022 15:04 | |
1 | 08-07-2022 07:56 | |
1 | 07-07-2022 07:54 | |
1 | 06-05-2022 08:15 | |
1 | 09-11-2021 08:36 | |
3 | 09-09-2021 19:44 | |
4 | 27-08-2021 09:43 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4885 | 09-09-2021 19:44 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig