Beantwoorden
Deperre
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv

Hallo allemaal, tot en met verleden week woensdag 21 februari waren de ondertitels voor slechthorenden prima, gewoon formaat, wit met zwarte rand, super! Maar vanaf donderdag zijn die weer groot en op een zwarte balk, niet om aan te zien. Wat is er misgegaan, een update van de box? Contact genomen met Telenet waar men niet op de hoogte is en aangeraden om foto's door te sturen via whatsapp. Gedaan en als antwoord gekregen dat het niet aan Telenet ligt. Ik begrijp dat de online medewerker dit niet kan verhelpen maar ... gewoon terugkijktv, programma kiezen van woensdag en eentje van donderdag en dan de ondertitels vergelijken. Is toch nogal duidelijk. Wie heeft dit probleem ook en wat kunnen we doen?

Bij live kijken gebruik ik teletekst p 888, dat is prima, kun je dimmen. Ook op de Chromecast Google TV app zijn het van die  vreselijke zwarte balken, maar laat het ons daar nu niet over hebben, de box is nu het belangrijkst.

 

Wie o wie helpt? Dank!!!

Tags (2)
19 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv

Ja natuurlijk belangrijkste vergeten er bij te vertellen… Teletekst is enkel beschikbaar bij live kijken

sorry voor de verwarring


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Deperre
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv

Vervolg dd 29 februari

Vandaag een behulpzame medewerker van Telenet backoffice aan de lijn.

Het duurde een poos voor de medewerker begreep dat het om ondertitels voor slechthorenden en doven ging. 

Stelde voor om mijn box te resetten wat zinloos is, iedereen heeft het probleem.

Stuurde me dan volgende email met een link over de werking van de box.

Fijn, ware het niet dat de link niet werkt:

Zoals beloofd, stuur ik je graag meer informatie over de vraag die je telefonisch stelde. Zo lees je alles nog eens rustig na.  Klik hier https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/ontdek-de-telenet-tv-box.html

Resultaat is een 404!

Medewerker vertelde me dat hij dacht dat het om ondertitels van films ging, terwijl in mijn eerste regeltje toch duidelijk staat 'slechthorenden', NIET de standaardbalk van de zenders, maar misschien was niet alle info doorgegeven...

Enfin, blij dat men me belde, maar het is blijkbaar moeilijk om een update terug te draaien naar een vorige datum (voor de 22e dus).

Medewerker beloofde dit verder te onderzoeken.

@Moderator, kunnen jullie bemiddelen?

 

 

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv


@Deperre  schreef:

@Moderator, kunnen jullie bemiddelen?


 We hebben dit intern nagevraagd. Van zodra we meer informatie hebben, dan laten we het weten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Deperre
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv

@Moderator is er inmiddels wat nieuws hierover? Dank bij voorbaat

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Terug ondertitels met zwarte balk bij terugkijktv

@Deperre We zijn dit nog steeds aan het opvolgen. Momenteel hebben we nog geen feedback ontvangen, maar we blijven er achteraan gaan. Van zodra we hier meer over weten, delen we het in dit topic.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.