25.267
netweters
|
156.072
antwoorden
|
21.072
vragen
|
Hey,
Gisteren ging plots Netflix niet meer open. (gaf steeds foutmelding 800-3). Vandaag heb ik TV Box naar fabrieksinstellingen gebracht en nu start TV Box niet meer op en krijg ik foutmelding CS1011.
Ik heb reeds de internet verbinding getest omdat deze code blijkbaar betrekking heeft tot software update...
Mijn tv box is bekabeld verbonden met een werkend internet. Nu kan ik ook niet meer in de menu voor evt terug reset uit te voeren.
Iemand die evt nog iets kan bijdragen? Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Rechtstreeks in de modem van telenet via internet kabel gedaan naast de modem
@Udi toevallig niet op reis geweest voor 7 dagen of langer, kan zijn dat die een verbindings probleem heeft gehad om te checken dat die nog aangesloten was en geconnecteerd.
de box moet ten alle tijden verbonden blijven met internet, via die weg controleren ze of de box nog actief wordt gebruikt en krijg die een update door voor als actief toestel verder te werken.
de tv box heeft altijd verbinding gehad.
Eergisteren zelfs nog een betaalfilm kunnen bestellen. Maw dan is internet steeds in orde geweest.
Tv Box is verbonden: Modem naar wifi access point en dan bekabeld naar tv box (vaste pc zit ook achter access point en is werkende)
Access Point (van telenet zelf)had ik ook eerst al een reset gegeven maar heeft ook niet geholpen. Snelheid hierop is 218mbps dus dat is ook in orde.
zonet ook helpdesk gebeld.
Volgens mij standaard antwoord gekregen: algemeen probleem
Ik heb net de klantendienst van Telenet gecontacteerd.
Er is momenteel een algemeen probleem met nieuwe TV-boxen die vandaag 10 augustus aangesloten worden en TV-boxen die naar fabrieksinstellingen zijn gezet (CS1011).
Telenet heeft me beloofd dat ze dit zo snel mogelijk zullen oplossen.