24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Via je smartphone, tablet of computer kan je tot tv-kijken met maximum 5 geregistreerde toestellen. Waar kan je een overzicht raadplegen van deze 5 toestellen? Een 2 tal jaar geleden kon nog dit via Mijn Telenet website maar nu blijkbaar niet meer?
De klantendienst zegt dat niemand dit kan raadplegen. Klopt dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het aantal toestellen is volgens de Telenet site wel nog beperkt tot 5. Waar kan ik de toestellen die momenteel geregistreerd staan terugvinden?
Om naar Streamz(+),Play More of Play Sports te kijken, wordt je toestel geregistreerd. Je kan maximaal 5 toestellen registreren.
Waar kan ik de toestellen die momenteel geregistreerd staan terugvinden?
@Krulle schreef:Waar kan ik de toestellen die momenteel geregistreerd staan terugvinden?
Ik heb er deze week nog naar gekeken, maar momenteel werkt "mijn telenet" opnieuw ook maar op halve kracht en zijn er verschillende vakjes niet aanklikbaar.
Ik kan dus wel bevestigen dat, in tegenstelling met wat sommigen beweren, je nog steeds in "mijn telenet" kan zien wie de vijf aangemelde gebruikers zijn en dat je die daar kan wijzigen. En dat het dus beperkt is tot 5. Het is te zeggen, die lijst bestaat dus nog en is raadpleegbaar en wijzigbaar. Maar of de rest van de Telenet apparatuur daar nog steeds rekening mee houd, dat is een andere vraag. Het is dus niet omdat die tabel nog steeds bestaat dat ze ook gebruikt wordt waarvoor ze oorspronkelijk diende.
Aangezien ik deze week nog opnieuw alles kon bekijken en het nu alweer om zeep is, is het duidelijk dat men bij Telenet nog steeds volop aan het klooien is met "mijn telenet". Onbegrijpelijk voor zo een grote speler op de markt ...
Je moet inderdaad nog steeds een toestel registreren bij het gebruik van de Telenet TV-app. Dit gebeurd automatisch van zodra je aanmeldt op een toestel.
Hierbij is de limiet nog steeds 5 verschillende toestellen. Als je een 6e toestel zou registreren, zal het toestel dat het langst niet meer gebruikt is van de 5 reeds geregistreerde toestellen automatisch vervangen worden. Aangezien de toestellen ook automatisch vervangen worden, kan je niet meer op Mijn Telenet nakijken welke toestellen geregistreerd zijn.
Vroeger bij Yelo Play kon dit wel nog, aangezien je dan het geregistreerde toestel na 90 dagen kon verwijderen. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-telenet-tv-iconic/
Ik heb net even getest en vandaag werkt "mijn telenet" opnieuw goed. Ik heb een screenshot gemaakt van mijn lijstje van 5 toestellen. Ik heb begin deze week volgende dingen nog aangepast:
Bedankt voor alle reacties. Dankzij de link (Mijn geregistreerde toestellen (telenet.be)) heb ik eens al mijn geregistreerde toestellen verwijderd. Ik kon daarna nog steeds tv kijken via Telenet TV.
Bovenstaande link is dus enkel van toepassing voor de Yelo tv app die nu vervangen is door Telenet TV.
Het antwoord van Bjarne lijkt me dus te kloppen
Dag Bjarne,
Wij hebben een digicorder en hebben wigo35. Met deze formule kan je met 5 gezinsleden streamen.
Echter als een 3e persoon via de Telenet tv app inlogt krijgen we de melding: je hebt het maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken, bereikt. Sluit een van de schermen om op dit toestel te kijken.
Ik heb hiervoor al 2x de klantendienst gecontacteerd. De 1e keer kijken ze dit na en delen ze mee dat de technische dienst contact met mij zal opnemen. Ik krijg enkel een sms met de link naar de Telenet website voor het maximaal aantal streams. Na nieuw contact met de klantendienst delen ze me mee dat dit aan het aantal geregistreerde toestellen ligt en dat ik deze moet verwijderen. Het verwijderen van de toestellen en Telenet tv app en daarna opnieuw installeren en aanloggen in de app wijzigt niets aan de bovenstaande melding. De Telenet tv app vraagt wel niet om het desbetreffende toestel te registreren en de toestellen komen niet automatisch bij de geregistreerde toestellen in mijn Telenet.
Het lijkt erop dat wij beperkt zijn in het streamen zoals een WIGO S of Wigo home S: namelijk 2 personen tegelijk.
De klantendienst geeft aan dat dit niet het geval is.
Ben je dit probleem al eens tegengekomen?
Heb je een oplossing voor dit probleem?
Ligt dit aan de digicorder en het feit dat dit een issue geeft met de Telenet tv app?
Groeten,
Dirk
Het abo heeft niets mee te maken
Iedereen dat digitale tv heeft deze dienst voor alle tv klanten is het zelfde
Anders trek de digicoder 5min uit de stroom doe dit ook met de modem
laat rustig opstarten
Ook ik heb steeds de melding dat het maximum aantal schermen is bereikt ook al kijkt er echt verder niemand op dat tijdstip, ik weet echt niet hoe dit op te lossen omdat dit nu via Mijn Telenet niet meer te raadplegen is. Heel vervelend als je via de Telenet TV app juist uw favoriete ploeg wilt zien spelen en je bent niet thuis.... Graag nog wat meer info hierover aub.