Beantwoorden
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Undo functie

Mag ik hier een suggestie doen voor een extra functie op de box?

Als je een aflevering van iets wist,(vuilbakje naast programma naam) en je wil de volgende aflevering bekijken, dan is het al meerdere keren bij mij gebeurt dat ik die aflevering ook per ongeluk wis, omdat als je naar beneden gaat naar het volgende programma, de box op vuilbakje blijft staan.

Kan de software niet gemaakt worden met een undo functie ofzo? Of als je een programma wist, dat de box automatisch terug naar de volgende programmanaam gaat in plaats van op het vuilbakje te blijven staan? Ik heb al meerdere programma's zo gewist met (te) snel te willen zijn.

 

Mvg

Marc

9 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Undo functie

@marc1201 bedankt voor je suggestie! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Undo functie

Ik sluit mij hierbij aan, het zou idd handig zijn als na het verwijderen de box naar de tittel voor of na de gewiste gaat om af te spelen ipv op de vuilbak te blijven hangen. Ik heb het één keer gehad dat ik een volgend programma ook wiste en let voortaan dubbel op als ik iets verwijderd heb.

0 Likes
jefjefje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Undo functie

Mag ik hier ook een paar suggesties doen?

Ik vond het handig bij de Digicorder dat ik via de Back toets terug kon keren naar mijn vorige zender. En zo kon zappen tussen 2 zenders.

Bij het instellen van een herinnering mis ik de optie om direct om te schakelen naar de zender die U wil. De melding op het scherm is soms voor mij niet genoeg

0 Likes
Ex-Netweter
 

Undo functie


@jefjefje  schreef:

Mag ik hier ook een paar suggesties doen?

Ik vond het handig bij de Digicorder dat ik via de Back toets terug kon keren naar mijn vorige zender. En zo kon zappen tussen 2 zenders.

Bij het instellen van een herinnering mis ik de optie om direct om te schakelen naar de zender die U wil. De melding op het scherm is soms voor mij niet genoeg


Ik neem aan dat je nu een TV-box hebt.

Je 1ste probleem "zappen tussen 2  zenders" kan je met de "TV" toets rechts van het "Huisje".

Het 2de probleem "automatisch zappen bij een herinnering" kan ik niet oplossen. Ik mis dit ook!

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Undo functie

raar dat dit nog niet opgelost is is bedoeling vooruit te gaan niet achteruit merk wel een kamp dat de tv box vooruit trekt ook met problemen dat er zijn

0 Likes
Ex-Netweter
 

Undo functie


@luc55  schreef:

raar dat dit nog niet opgelost is is bedoeling vooruit te gaan niet achteruit merk wel een kamp dat de tv box vooruit trekt ook met problemen dat er zijn


Ik heb het gevoel dat je zelf geen TV-box hebt.

Hier worden meestal enkel maar de slechte dingen naar voren gebracht en de mensen die geen klachten hebben hoor je hier niet.

Daarom moeten wij ("een kamp") een beetje tegengas geven omdat de TV-box echt wel de moeite waard is!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Undo functie

@luc55  

Diegene die de problemen uitlichten en om die reden geen tv box nemen die gaan enkel op de verhalen af. Ik heb de eerste tv box al sinds die uit is ben ik hem direct gaan halen en heb nog nooit maar echt dan ook nog nooit ook maar 1 probleem gehad. De tv box doet wat die moet doen al sinds de opstart hier. 

 

Iedereen laat zich leiden tegenwoordig door tekst te lezen en als er 3 negatieve punten is staan en 1 positief punt dan nemen ze het product niet. Staan er 3 positieve punten in en één negatief dan nemen ze het wel. 

 

De boodschap is simpel probeer zelf iets voor je er over mee praat en laat je niet leiden door tekst die je ziet verschijnen. En als je het dan probeert dan wil ik ook graag zien of diezelfde ook hier iets durven zetten als het wel werkt in plaats van het negatieve. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Undo functie

doorspoelen met geluid dat zal ik missen bij de box  en ze kunnen dit simpel oplossen

als de e-mail komt om om te ruilen kunnen we niet meer terug tegen dan zal het in orde zijn hoop ik

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Undo functie

@luc55 denk je echt dat het zo simpel is, het is een totaal ander systeem waar het op draait, het gebruikt nu cloud streaming, bij proximus gebruiken ze ook cloud voor opnames, daar zie ik ook veel problemen die gelijkaardig zijn bij telenet, jullie stellen het veel te simpel voor allemaal.

die dat de box gebruiken en tevreden zijn klagen niet over dat gemis van vooruit spoelen met geluid, 

er zou eens een poll moeten gemaakt worden van wie welke optie mist, denk niet dat het vooruit spoelen met geluid hoog zal scoren, maar dan moet elke klant mee doen en niet enkel die dat hier op het forum komen klagen er over 😉 en dat zal een probleem zijn want niet elke klant wil daar aan mee doen, dus krijg je een vertekend beeld vrees ik dan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.