Beantwoorden
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

@Suzy ik heb weer een mail gekregen om gratis naar een tvbox om te ruilen.
IK wil maar 1 tvbox, dus een technieker is niet nodig. Ik kan enkel "Maak een afspraak" kiezen om verder te gaan.... 
Dus, ik MOET blijkbaar toch een technieker laten langskomen? 
Da's nu al de tweede keer dat ik zo'n mail krijg, maar ik heb hier nog altijd geen oplossing voor...
Ik zou de tvbox zelf willen installeren, en de digicorder (zoals in de mail vermeld, terugbrengen/terugsturen). 

0 Likes
9 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Hallo, @stefanu Voor dergelijke vragen kan je best onze klantendienst even een bericht sturen via whatsapp, Facebook of twitter. Dan kunnen onze collega's even verder kijken. 😉

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Heb al contact gehad via Whatsapp. Zij kennen blijkbaar hun eigen website niet. Uiteindelijk stelde men voor, om het zelf in te geven in hun systeem. Voor mij goed.... Maar kreeg dan de boodschap dat ze het zelf ook niet konden.... Terug naar af.

Ik denk dat ik gewoon de afspraak ga maken, en als die technieker dan aan de deur komt, mag hij juist de box afgeven, en dan terug vertrekken... Heel spijtig... Met zie geen andere oplossing

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1611
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Waarom heb je zo'n angst om een technieker binnen te laten?

Als die gratis jouw TV-Box komt installeren is dat toch mooi meegenomen?

Intussen kan hij het signaal eens uitmeten, de contactpunten controleren, nieuwe connectoren plaatsen, uitleg geven, eventueel nieuwe NIU plaatsen, enz ...

 

Ik zou die vriendelijk binnenlaten ...

tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Ben zelf ook een aantal dagen aan het lijntje gehouden via telefoon, WhatsApp en Messenger om een TV-box te laten opsturen: moest en zou door technieker geïnstalleerd worden, en bovendien zouden er wegens problemen met mijn WiFi extra powerlines geïnstalleerd moeten worden (ben van beroep netwerkbeheerder, heb hier geen problemen met WiFi, en zie het verband niet met de TV-Box die ondertussen via LAN is aangesloten).

Ben uiteindelijk naar Telenet winkel gestapt waar ze me direct en zonder poespas een TV-Box konden meegeven.

De processen bij Telenet (website en service desk) moeten eens dringend herzien worden denk ik...

Erikle
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Complimentendag Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Het is toch niet gratis? In mijn mail staat €50 voor de upgrade.

0 Likes
tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Verzending is gratis als ik me niet vergis: "Binnen de 5 werkdagen gratis bij je thuis geleverd."...

0 Likes
Malika1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Ik belde ook voor info naar Telenet , raar want ze kunnen niet meer uitleg geven als het rond de tweede box ging ook omdat ik er twee oude heb een digiBox en een digiCorder, de tweede huur ik door een actie goedkoper, ik moest maar info nemen in een winkel was het antwoord, dus belde ik nr een winkel en het komt er op neer dat ik die actie zou kwijt zijn, en ook zei Telenet dat ik niet verplicht was een tweede te nemen voor mijn andere kamer, maar de winkel zegt toch wel, je bent verplicht er twee te nemen als je met twee werkt anders kan je de andere ook niet gebruiken ... is weer zo mooi uitgelegd hé 🤔 ik ben dan met zo een zaken ook niet direct mee, ze moeten het ne keer of vijf zeggen en dan zit het in mijn koptje, maar nadeel ze hebben ook die tijd niet voor dat vijf keer te herhalen er zijn nog klanten....

0 Likes
Malika1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Het is nu een actie zag ik op de tv gratis upgrade, daarom ik ook direct contact opnam

0 Likes
stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Upgrade je Telenet TV-box nu helemaal gratis

Bij vorige acties moest ik volgens de website een afspraak maken met een technieker ook al bestelde ik maar 1 tv box.

Veel gechat en gebeld, maar 'ga maar naar de winkel' was het antwoord. Tja, dat is dus volgens Telenet 'bestellen vanuit je luie zetel'

Nu, moet de laatste actie kon ik bestellen. Kreeg mooi een mail dat de tv box 'onderweg' was. En paar seconden later een mail 'dat er een probleem was'. Met 'de betalingen of iets anders'. 

Mijn betalingen zijn gedomicilieerd. En ondertussen de bevestiging dat dit zeker niet het probleem is. Wat dan wel je het probleem is? Niemand weet het. Ze kunnen het nergens vinden. 'ga maar naar een winkel'

Chat en bellen helpt niet. 

Telenet..... Voor de rest weinig problemen, maar ALS je een probleem hebt, weten niets en is het een lijdensweg. Je zou denken met hun reclame, dat ze de tv box willen 'pushen'. Alleen, het lukt gewoon niet.,.

0 Likes