42002
netweters
|
18486
gesprekken
|
19975
vragen
|
Beste, ik overweeg om Telenet klant te worden. Ik vraag me af of je met de app alle beschikbare programma's die je opneemt ook kunt bekijken? Vroeger hoorde ik dat je bv opgenomen programma's van sommige zenders zoals VTM en Q2 niet kon bekijken via de app.
Hoe zit dit nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Amos85 ik kan elke opname bekijken via de app op de gsm. Misschien dat je bedoeld dat je niet elke tv zender ziet in de app dat kan wel. Daar zijn niet overal de rechten op. Maar je opnames is geen probleem ik zie ze ook allemaal wat ik opgenomen heb. Gebruik wel de tv box dus geen digicorder.
Voor zenders van VRT, DPG Media, SBS:
• Op je eigen Telenet-internetverbinding kan je met 2 (niet-WIGO, WIGO S of WIGO home S) of 5 (WIGO of WIGO home) gezinsleden tegelijk naar zenders of programma's uit dezelfde zendergroep kijken.
• Als je niet via je eigen Telenet-internetverbinding streamt, kan je maar 1 zender of programma uit dezelfde zendergroep kijken.
Zendergroep VRT: één, Canvas, Ketnet
Zendergroep DPG Media: vtm, Q2, Vitaya, VTM Kids, CAZ
Zendergroep SBS: Vier, Vijf, Zes
Voor andere zenders:
• Je kan met maximaal 2 (niet-WIGO, WIGO S of WIGO home S) of 3 (WIGO of WIGO home) gezinsleden tegelijk naar een specifieke zender of programma kijken. Zowel op je eigen Telenet-internetverbinding als ergens anders.
Wanneer je een Telenet TV Box hebt (en dus werkt via de Telenet TV-app) kan je al je opnames bekijken via de website en de app. Wanneer je werkt met een HD Digicorder (en dus gebruik moet maken van de Yelo Play-app) dan kan je idd niet van alle zenders de opnames bekijken.
Zoals @Hofkens al zei; met de nieuwe TV Box (en dus ook nieuwe Telenet TV app) kan je alle opnames van VTM & Q2 bekijken/doorspoelen/terugspoelen/casten/pauzeren/.... Met de oude Digicorder (en Yelo Play app) gaat dit niet.