Beantwoorden
Amos85
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

VTM programma's opnemen en bekijken op de TV-app

Beste, ik overweeg om Telenet klant te worden. Ik vraag me af of je met de app alle beschikbare programma's die je opneemt ook kunt bekijken? Vroeger hoorde ik dat je bv opgenomen programma's van sommige zenders zoals VTM en Q2 niet kon bekijken via de app.

Hoe zit dit nu?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VTM programma's opnemen en bekijken op de TV-app

@Amos85  ik kan elke opname bekijken via de app op de gsm. Misschien dat je bedoeld dat je niet elke tv zender ziet in de app dat kan wel. Daar zijn niet overal de rechten op. Maar je opnames is geen probleem ik zie ze ook allemaal wat ik opgenomen heb. Gebruik wel de tv box dus geen digicorder. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

VTM programma's opnemen en bekijken op de TV-app

Voor zenders van VRT, DPG Media, SBS:
• Op je eigen Telenet-internetverbinding kan je met 2 (niet-WIGO, WIGO S of WIGO home S) of 5 (WIGO of WIGO home) gezinsleden tegelijk naar zenders of programma's uit dezelfde zendergroep kijken.
• Als je niet via je eigen Telenet-internetverbinding streamt, kan je maar 1 zender of programma uit dezelfde zendergroep kijken.
Zendergroep VRT: één, Canvas, Ketnet
Zendergroep DPG Media: vtm, Q2, Vitaya, VTM Kids, CAZ
Zendergroep SBS: Vier, Vijf, Zes
Voor andere zenders:
• Je kan met maximaal 2 (niet-WIGO, WIGO S of WIGO home S) of 3 (WIGO of WIGO home) gezinsleden tegelijk naar een specifieke zender of programma kijken. Zowel op je eigen Telenet-internetverbinding als ergens anders.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

VTM programma's opnemen en bekijken op de TV-app

Wanneer je een Telenet TV Box hebt (en dus werkt via de Telenet TV-app) kan je al je opnames bekijken via de website en de app. Wanneer je werkt met een HD Digicorder (en dus gebruik moet maken van de Yelo Play-app) dan kan je idd niet van alle zenders de opnames bekijken.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

VTM programma's opnemen en bekijken op de TV-app

Zoals @Hofkens al zei; met de nieuwe TV Box (en dus ook nieuwe Telenet TV app) kan je alle opnames van VTM & Q2 bekijken/doorspoelen/terugspoelen/casten/pauzeren/.... Met de oude Digicorder (en Yelo Play app) gaat dit niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.