25.140
netweters
|
154.822
antwoorden
|
20.964
vragen
|
Onlangs brief gekregen dat je op termijn verplicht moet overstappen....
1 week verder en het boxke begon al te haperen en moest al herstart worden, tof op uwen zondagavond.
Hoe kan dit?
Aan zij die telenet overwegen: werp mss toch nog eens eem tweede blik op alternatieven
Opgelost! Ga naar oplossing.
De stroomstekker eens 5 min uit trekken kan helpen
En toestel rustig laten opstarten
Doe het ook met de modem
@Maximus995 een digibox noemen ze dit niet meer, dat is waarschijnlijk de IP Tv box dat je hebt, daar kan je zelf opnames mee maken.
of is het de vorige versie nog de Tv Box waarmee je ook kan opnemen, een digibox is geen opname apparaat 😉
Je bent waarschijnlijk naar de tv box overgegaan maar dat kan zijn dat je de eerste of tweede generatie hebt. De IPTV box is de aller laatste nieuwste tv box die er is. Als er een probleem mee is dan ga je naar een Telenet center en vraag je een andere , de IPTV box moest je die niet hebben.
Bij elke provider kan dit gebeuren dus dan zou iedereen waar de tv box hapert of ff uitvalt eerst twee keer moeten nadenken over een alternatief ? Dat lijkt me wat ver gezocht hé het kan gebeuren dat er een bug in zit of dat er een probleem is met de verbinding via wifi van de tv box. Want die hapering wat hield dit precies in ? Uitvallen van je tv box of een andere hapering ?
Als je de IPTV box hebt gekregen , na te zien op je doos , kan je dan best eens verbinden met een vaste internet kabel en niet via wifi.
Dag allen, is inderdaad de IPTV Box
Om alle vragen wat te beantwoorden:
Kan idd bij andere providers ook gebeuren maar is al niet meer de eerste keer dat materiaal van telenet mankeert(vorige keer modem moeten laten vervangen), wel gratis maar toch.
Waarom ben ik zo gefrustreerd: voor de duurste te zijn op de markt, heb ik de prijs voor mezelf altijd kunnen verantwoorden omdat ik ze steeds de kwalitatiefste/beste vond, helaas blijkt dit langzaamaan minder en minder het geval.
En ja, na het advies van Luc om heel de boel weer eens opnieuw op te starten/ te resetten, werkt alles weer. But really? voor de exuberante prijs die maandelijks van mijn rekening gaat verwacht ik gwn een degelijk product, geen herstart na 5 werkdagen.
Bedankt aan allen voor de hulp, neem het zeker niet persoonlijk als ik wat aanvallend zou overkomen en nog een fijne avond.