Beantwoorden
Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Voorstellen nieuwe features

Hier enkele voorstellen voor nieuwe features, 
Deze features die ik hieronder beschrijf zitten in het buitenland al op deze box.
Klik op de features die hieronder beschreven staan om te zien hoe deze in het buitenland eruit zien.

Dit zijn allemaal voorstellen, maar wel hele goede. Ben benieuwd wat hiermee gedaan wordt.

10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voorstellen nieuwe features

VRT.nu en VTMgo zitten al grotendeels in de on demand aanbod van telenet, daar is overeengekomen dat je streamz of play more voor nodig hebt, ze gaan dan geen apps toevoegen daarvan, zoals ze net geen streamz app gaan toevoegen op de tv box.

de rest kan mits ze de optie van apps aanvaarden, ze volgen nu het stramien van eerst de box in orde hebben en dan extra apps, weet ook dat ze voor die apps moeten betalen om op de tv box te mogen zetten en er moeten versies van bestaan voor in belgie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voorstellen nieuwe features

@Unka12  Dat eerste, doorspoelen, is op zich niet slecht. Alleen die reklameblokken??????  3 x meer dan 10 minuten in een uitzending van een uur. Wie wordt er daar blij mee. En iedere keer naar die frigo gaan is ook niet gezond. En dan moeten die zenders nog zelf de moeite doen om zich aan hun eigen programmatie te houden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Voorstellen nieuwe features

@Unka12  goede suggesties.  Puntje 4 zou er al zijn. Zie deze post over de laatste update.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Voorstellen nieuwe features

Wow, toevallig. Die kan ik doorstrepen 🙂

Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Voorstellen nieuwe features

Ik zeg duidelijk Commerciële zenders. VTM zal zijn reclameblokken niet afgeven, die heb je bij bijvb. VTMGO ook.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Voorstellen nieuwe features

@igvfer zonder reclame geen commerciële zenders. Logisch dat ze dat niet toestaan, maar zoals het nu bij Telenet geregeld is is ronduit belachelijk. Niks kunnen doorspoelen tijdens het programma zelf 😕 hopelijk volgen ze snel het voorbeeld van hun Nederlandse zusterbedrijf! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Voorstellen nieuwe features

Ik heb ongeveer een week geleden ergens horen waaien dat Amazon Prime Video als app onderweg zou zijn naar de TV Box. Of dit gerucht klopt, is nog even afwachten.

0 Likes
KurtVdS
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Even demarreren... Warming up? Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Voorstellen nieuwe features

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voorstellen nieuwe features


@m-jan20  schreef:

@igvfer zonder reclame geen commerciële zenders. Logisch dat ze dat niet toestaan, maar zoals het nu bij Telenet geregeld is is ronduit belachelijk. Niks kunnen doorspoelen tijdens het programma zelf 😕 hopelijk volgen ze snel het voorbeeld van hun Nederlandse zusterbedrijf! 


Ik ben akkoord maar dat hangt vermoedelijk voor een groot stuk af van de akkoorden die Telenet kan sluiten. Met Vier en consoorten is dat natuurlijk weinig probleem want daar hebben ze een vinger in de pap..



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Voorstellen nieuwe features

Ik zou het prachtig vinden dat men kan opgeven hoeveel afleveringen er per serie bewaard moeten blijven.

Ik heb in huis een paar abonnees op een soap.

Vroeger kon je opgeven laatste 5 bewaren en dat was slechts een ouderwetse digicorder, nu moet ik aanhoudend gaan wissen of mijn "parking" loopt vol.

0 Likes