24751
netweters
|
152339
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo, ik al enkele dagen update 5.13 gekregen. Wat is de inhoud van deze update?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@DeNiksWeter schreef:Hallo, ik al enkele dagen update 5.13 gekregen. Wat is de inhoud van deze update?
@Suzy de lang verwachte voorbereiding voor de HBO Max app? 😉😂🤣
Geen telenet, maar is meestal hetzelfde:
Zoals bij alle vorige updates: een beetje geduld.
Er komt steeds bij elke update een bericht van @Suzy met alle wijzigingen in.
@DeNiksWeter @Ex-Netweter @Marc9820 et voila, de release notes van update 5.13 kan je hier vinden.
@Ex-Netweter schreef:@Suzy de lang verwachte voorbereiding voor de HBO Max app? 😉😂🤣
@Ex-Netweter Je gelooft het nooit maar amper 4 maanden na de officiële lancering gaat Telenet HBO Max toevoegen aan het aanbod. Vanaf 29 oktober al. Zoals je weet is dit uiteraard "snel na de lancering van HBO Max in België" dat de app wordt toegevoegd aan de Telenet TV Box.
@Hofkens dat is zeer goed nieuws voor mensen die niet anders kunnen dan via deze weg kijken maar ik ga de app in geen honderd jaar gebruiken, de app ondersteund niet alle beeld en geluidsformaten en als de ondertiteling ook zo een ramp is als bij Disney+ op gebied van positie, grote en stijl...
Zat er niet ver naast met waneer het ging toegevoegd worden, was met 1 van de grote apps ook zo rond Oktober, met de korte verlof periode in het verschiet zal dit wel door velen gebruikt worden, hoop dat dit niet ten nadele is van de werking van de app, anders weer veel klachten 😉
Als er een probleem komt zal enkel de tv box gebruiker zijn die er last zal van hebben
Dat er opeens veel meer gebruikers er bij zullen komen dat kan zijn voor maar 1 week om eens te zien wat ze aanbieden
Hoop dat het stop zetten goed werkt anders zal het nog een pak werk bij komen bij het callcenter en via WhatsApp
@luc55 schreef:Als er een probleem komt zal enkel de tv box gebruiker zijn die er last zal van hebben
Dat er opeens veel meer gebruikers er bij zullen komen dat kan zijn voor maar 1 week om eens te zien wat ze aanbieden
Hoop dat het stop zetten goed werkt anders zal het nog een pak werk bij komen bij het callcenter en via WhatsApp
@luc55 vertel eens jongen waar haal je nu weer al die onzin?
Van horen zeggen aan den toog, uwe collega op u werk zijn schoonbroer zegt, u buurvrouw voorspeld, ik heb het zaterdag gehoord aan de kassa van den Aldi, de pastoor heeft het zondag verkondigd in zijn wekelijkse misviering, het stond op Facebook??? 🤔
HBO Max voor een week proberen is ook nieuw, ma goed dan zal dan enkel weer voor u zijn e 😉😁
Dat is goed dat maar op 1 toestel is veel gebruikers hebben hun eigen toestel voor de app's
Mensen met minder kennis zullen de tv box gebruiken omdat dit gemakkelijk is
Wat met update 5.14?
Echt waar?
Zoals bij alle vorige updates: een beetje geduld.
Er komt steeds bij elke update een bericht van @Suzy met alle wijzigingen in.