42192
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Waarom kan ik niet naar de spaanse zender TVE kijken vie telenet TV terwijl ik in Spanje verblijf?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TVE spaanse zender
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Fravic schreef:Waarom kan ik niet naar de spaanse zender TVE kijken vie telenet TV terwijl ik in Spanje verblijf?
Via de Zenderkaart op deze pagina (Welke zenders biedt Telenet aan?) kan je nakijken welke zenders beschikbaar zijn via de TV app. TVE Internacional is niet een van die zenders en is dus enkel beschikbaar via de kabel (CI+, Digibox/Digicorder of TV-box)
Die lijst is ondertussen van maart 2022, dus 15maanden oud...niet echt up-to-date dus
Overzicht digitale zenders Telenet is blijkbaar iets meer up to date; maar ook daar dezelfde informatie: TVE is niet beschikbaar via de app.
Gebruik de "Via de app of website" filters bovenaan; de icoontjes onder de zender logos zijn niet erg zichtbaar, donker icoontje op donkere achtergrond.
@charlie schreef:
Die lijst is ondertussen van maart 2022, dus 15maanden oud...niet echt up-to-date dus
@charlie bedankt om dit te flaggen. De huidige kaart is inderdaad al even niet meer geüpdatet, heb het intern doorgegeven. De recente wijzigingen (zendernamen, logo's, zendernummers) staan er nog niet op.
Tip! Je kan wel alle zenderwijzigingen op deze handige pagina terugvinden.
bedankt voor de tip, kan het daadwerkelijk via TVE internet zien
@Suzy de kaart is nog steeds van maart 2022
enige update hierover?