Beantwoorden
Lila
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

De harde schijf van mijn digicorder heeft het begeven. Deed al meer dan een jaar raar, maar de klantendienst raadde me aan om te wachten op de release van de nieuwe TV box. Aangezien dit telkens uitgesteld werd en we al een jaar met opnamens zitten die bleven hangen bij het afspelen was ik het wel wat beu. Vorige week heeft de harde schijf het begeven. Opnames niet meer beschikbaar, kan niet meer opnemen... lastig.

Nu lees ik dat de nieuwe TV box er is.

Ik heb het wel lastig met het feit dat ik nu 35 euro moet neertellen om iets te vervangen wat kapot is.

Wat kan ik nu het beste doen? Toch de nieuwe TV box betalen (ben toch al mijn opnames kwijt, nadelen zijn er niet momenteel), of toch nog voor een digicorder gaan?

Moet mijn modem vervangen worden bij een nieuwe TV box? Heb nog een zwarte.

0 Likes
30 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

Kan niet goed volgen,je gaat dus ook niet akkoord met gratis voor nieuwe klanten.

Als mijn digibox (huur) kapot gaat verwacht ik GRATIS een nieuw toestel en als het laatste een

TV box is dan is het zo.

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@hondaboy laat u aub beter inlichten.

Als telenet de telenet shop waar je uw toestel wil verwisselen een bericht stuurt bepaald telenet of je betaald of niet .

De winkels werken voor Telenet en niet andersom.

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Domi1963 @Master-Magic zo denk ik er ook over..

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Moaner 

Ik ben van het standpunt, ofwel betaald iedereen voor de nieuwe TVbox ofwel niemand. Niet de nieuwe klanten NIET en de bestaande klanten WEL!!

Zo creër je ongenoegen bij de reeds trouwe klanten welke bvb op huurbasis hun digicorder of digibox reeds lang in waarde hebben afbetaald.

Never trust in Dust
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Thailand ik herhaal gewoon de woorden die ik kreeg van een telenet medewerker aan de lijn daarstraks! Ik weet heus ook wel dat die woorden niet kloppen hoor, maar het is wel zo dat ze in de winkel ook wel zullen weten wat ze wel- dan niet gratis mogen meegeven. Voorlopig doet de digicorder het terug.

Ex-Netweter
 

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

Mensen, dit is een Forum om elkaar te helpen!

Niet om op alles en iedereen zomaar commentaar te geven.

Wie heeft daar iets aan?

Dit is hier geen facebook!

Baseer uw vragen/antwoorden op feiten of ervaringen en niet van horen zeggen....

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Domi1963 Aan een nieuwe klant verdiend Telenet meer dan aan een bestaande klant, dat is nu eenmaal bij alles zo, ik vind het ook niet normaal deze werking maar het is nu zo, en je kan soms met te onderhandelen betere condities krijgen van Telenet, maar niet iedereen durft te onderhandelen of is niet op de hoogte van het telenet aanbod, wie niet probeert heeft niks.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Master-Magic 

Ik ben pas nieuwe klant, nog geen maand bij Telenet, dus ga ik eens duchtig onderhandelen.😎

Never trust in Dust
0 Likes
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

ik lees hier in sommige reacties.dat een digicorder bepaalde defecten kan beginnen te vertonen,om later helemaal kapot te zijn.ik wil zolang mogelijk met mijn digicorder verder kunnen,voorlopig heeft mijn digicorder geen mankamenten(is wel al in bezit sinds juni 2015).aan welke defecten zou je kunnen opmerken,dat het bijna einde levensduur van je digicorder zou komen?

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

Nog maar een week klant bij Telenet en had voorlopig een Digicorder gekregen ter afwachting van de nieuwe TV-box (ook TV-box op de formulieren dat ik hier heb), maar klantendienst vertelt me leuk dat ik toch maar €35 zal moeten betalen...

 

Slechte service hoor!

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

Ik blijf bij mijn standpunt. Ofwel betaald niemand voor de TV box ofwel iedereen. Gaat je digicorder kapot of digibox dan moet deze worden geruild voor een andere digicorder of digibox. Wil je dan toch een TV-box, dan vind ik dat je dan ook maar 35€ moet betalen zoals iedere bestaande klant, ook de nieuwe. Van fair policy hebben ze zeker nog niet gehoord bij Telenet?

Never trust in Dust
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

En wat als je ter afwachting van de nieuwe een oudere hebt gekregen?

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

@Domi1963 als je 5 jaar gebruik maakt van een gehuurde digicorder en elke maand ongeveer 9€ er voor betaald ...60 maanden x 9 = 540 € voor een toestel dat nieuw geen 50€ kost .. dan kan een gratis opruiming er wel af denk ik maar ja het zou Telenet niet zijn als men dit betalend maakt . Je hebt gelijk .. iedereen gelijk voor de wet...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?


@waterrat1978  schreef:

ik lees hier in sommige reacties.dat een digicorder bepaalde defecten kan beginnen te vertonen,om later helemaal kapot te zijn.ik wil zolang mogelijk met mijn digicorder verder kunnen,voorlopig heeft mijn digicorder geen mankamenten(is wel al in bezit sinds juni 2015).aan welke defecten zou je kunnen opmerken,dat het bijna einde levensduur van je digicorder zou komen?


Zoals bij de meeste electronicaproducten is er geen verwittiging van slijtage. Vandaag werkt en morgen plots niet meer.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

digicorder kapot, naar nieuwe tv box of niet?

Off topic.

De kwaliteit van een discucie wordt helemaal niet verbeterd door steeds eenzelfde standpunt te herhalen. Men moet kunnen aanvaarden dat DE waarheid niet bestaat en dat dit meer een kwestie is van standpunt en perspectief. (cfr. Goed en Kwaad, Marnix Gijsen)