Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

foutmelding cs2312

Heb al een tijdje de foutmelding CS2312. Heb eens hier gezocht en dit probleem is al eerder eens aangehaald. Heropstart van de tv box lijkt niet de oplossing te zijn . Het is ook geen constante melding want soms kunnen we ook de betreffende serie door kijken maar eens in de zoveel tijd komt erna die melding. In de andere post heb ik ook geen oplossing hiervoor gevonden dus @Suzy gaat er nog een update komen om het geheel opgelost te krijgen ? Want heb gelezen dat het iets met de interactiviteit heeft te maken maar dat lijkt mij geen logisch geval. Dat zou dan betekenen dat er geen interactiviteit is maar die is er wel degelijk want anders zou men ook niks kunnen opvragen en zouden we die foutmelding al in het begin moeten zien. Maar dat is niet het is enkel als men een serie of film op heeft staan en verder wil kijken. Wat wel zou kunnen is dat de TV Box denkt dat er geen interactiviteit is terwijl deze wel aanwezig is dus een software fout.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

foutmelding cs2312

@patrick37 

We zitten hier naar een opname te kijken van meer dan een jaar oud en hebben regelmatig korte onderbrekingen. Deze waren er in het begin niet. Er is dus waarschijnlijk een probleem op het netwerk.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

foutmelding cs2312

@louishufk  het is toch wel vervelend moet ik zeggen. Dus hopelijk is er snel een oplossing.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

foutmelding cs2312

@patrick37 deze error is niet gerelateerd aan een bug die nog opgelost moet worden. Lijkt me best dat je dit doorgeeft aan de Telenet klantendienst, dat je aangeeft dat dit regelmatig voorvalt, geef eventueel enkele voorbeelden mee (welke serie, wanneer, welk tijdstip). Normaal maken ze dan een dossier voor je of sturen ze een technicus bij je langs. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.