24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
beste,
ik heb onlangs een mail gekregen om de nieuwe box te testen, maar als ik
de mail open en naar de pagina ga om de box aan te vragen blijft de pagina steeds laden,
maar kom ik niet verder dus kan deze niet bestellen.
zouden jullie dit kunnen nakijken, de installatie zou kunnen plaatsvinden op 26/9/18
liefst in de voormiddag
mvg
Patrick
Denk dat je best even belt naar de klantendienst van Telenet 015 666 666
Dit is een apart forum, medewerker helpt u graag verder ivm afspraak
Zij blij dat ge moogt testen... ik betaal 115 euro per maand voor internet en tv maar mijn samenstelling is niet goed voor te mogen testen... bla bla bla
Beste,
Ik had mij ingeschreven voor de nieuwe tv-box te testen. Spijtig genoegd kreek ik als reactie dat ik niet geselecteerd ben omdat ik niet voldoe aan de voorwaarden (modem, productsamenstelling,...)
Echter vind ik niks terug over de voorwaarde en vond het ook raar aangezien ik thuis:
-de nieuwe modem heb
-Wigo 20GB
-play sport
-play
Welke voorwaarde is er dan dat ik er niet aan voldoe want in de mail krijg je geen uitleg?
met vriendelijke groet
Net hetzelfde mailtje ontvangen.
Spijtig en ook beetje onduidelijk welke voorwaarden er dan zijn maar niet iedereen kan natuurlijk mee testen...
We zullen dan maar veel geduld hebben en hopen dat alles deftig getest wordt alvorens deze box te releasen....
@Ex-Netweter@ schreef:Zij blij dat ge moogt testen... ik betaal 115 euro per maand voor internet en tv maar mijn samenstelling is niet goed voor te mogen testen... bla bla bla
Ik werk met een modem-only en kan bijgevolg ook niet testen... bla bla bla 😜
Zwijg me van hun "selectieprocedure" en onpersoonlijke mails.
In geen enkele mail kan je afleiden voor welke "account" het is ... als je dan 2 accounts moet beheren op vlak van administratie na overlijden van één van je ouders, is duidelijkheid hier niet aan de orde.
Eerst wel geselecteerd, dan weer niet, dan wel weer, ... en nu uiteindelijk weer niet ... eveneens omwille van de zeer duidelijke specificaties terwijl ook hier de nieuwste TN-apparatuur hangt en alle abo's pakketen aangeschaft & in gebruik zijn.
Daarnaast is blijkbaar niemand in staat om duidelijkheid te verschaffen op welk criterium je niet geselecteerd bent ...
Je zou beginnen denken dat ze hun "vette betalers" liever verder vet laten betalen ipv ze een paar maanden "gratis producten" te gunnen.
@sb@ schreef:Kan je geen mail terugsturen om het aan TN te vragen?
Helaas ... de enige die ietwat reageren is de Twitter-helpdesk maar ook daar merk je dat ze standaardantwoorden doorgeven. Veel beloftes dat ze contact gaan opnemen maar in de afgelopen geen enkel telefoontje en/of mail ontvangen muv de "algemene onpersoonlijke mails".
Ik ben ook niet geselecteerd whééé, whéééé, whéééé. Ik voldeed ook niet aan de specificaties. Maar niet getreurd de box komt er en dan gaan we deze halen. En als die voldoet of niet we zullen het er toch mee moeten doen. Hopelijk hebben de testers voldoende bugs kunnen ontdekken zodat we die niet meer tegenkomen.
Ik heb twee posts over hetzelfde onderwerp daarnet samengevoegd.
We trachten meer info te krijgen van enkele andere afdelingen waarom bepaalde klanten die zich hadden ingeschreven er deze keer niet bij zijn. Ik hoop jullie hier weldra meer verduidelijking op te kunnen geven.
@Suzy, ik heb in de mailbox een foto van de nieuwe decoder gevonden... ookal ben ik niet in de testfase.
Is het toegestaan deze foto te delen?
@Suzy@ schreef:Ik heb twee posts over hetzelfde onderwerp daarnet samengevoegd.
We trachten meer info te krijgen van enkele andere afdelingen waarom bepaalde klanten die zich hadden ingeschreven er deze keer niet bij zijn. Ik hoop jullie hier weldra meer verduidelijking op te kunnen geven.
Bedankt ... maar ik verwacht er persoonlijk weinig van. De collega's van de Twitter-Helpdesk beloven mij dat ook al geruime tijd maar het blijft stil. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de echte reden van de "waarom niet" want a/d "techniek" kan het niet liggen (denk ik).
@Ex-Netweter
De Virgin TV V6 Box, die later ook als Horizon-box naar Ziggo en Telenet zal komen
Foto is al te zien en hoe deze werkt sinds 21 mei 2017