Beantwoorden
patrickr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

nieuwe tv box testen

beste,

 

ik heb onlangs een mail gekregen om de nieuwe box te testen, maar als ik

de mail open en naar de pagina ga om de box aan te vragen blijft de pagina steeds laden,

maar kom ik niet verder dus kan deze niet bestellen.

 

zouden jullie dit kunnen nakijken, de installatie zou kunnen plaatsvinden op 26/9/18

liefst in de voormiddag

 

mvg

 

Patrick

0 Likes
50 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

nieuwe tv box testen

ja lukt nog steeds, alles word gedeeld over alle boxen, dus opnames worden op alle boxen getoond als je aan het netwerk hangt met alle boxen, er is 1 cloud voor alle boxen, en is je box kapot haal je een andere en heb je nog steeds al uw opnames die je hebt bewaard op de cloud.

als je een ouder type box hebt dan de nieuwe telenet box zal dit niet werken, je moet dus allemaal nieuwste telenet boxen hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

nieuwe tv box testen

Dus als ik het goed begrijp, dan zijn alle digiboxen die nu in gebruik zijn binnenkort  de vuilbak inkunnen. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv box testen

@Ex-Netweter, niets mis met een gaming-fanaat. Twitch staat bij mij soms ook op. 😉

 

En op dit moment zit de Twitch app niet op de nieuwe TV-box en denk ook niet dat die erop zal komen eerlijk gezegd. In de TV-box zelf zit trouwens geen Chromecast functionaliteit ingebouwd. Als je dat wil, zal je een Chromecast apart moeten aanschaffen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

nieuwe tv box testen

Ik heb vandaag de mail gekregen dat ik uitgekozen ben.... direkt ingevuld...

 

Nu toch nog een paar vragen.... via speciaal nummer...die geeft mij door aan inlichtingen omdat ze mij nog niet kennen??? Duurt dat 24h ofzo ?

0 Likes
JeroenDV
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

nieuwe tv box testen

Maar ik veronderstel dat we dan extra zullen moeten betalen om de toestellen om te ruilen?

of gaat dit dan gewoon gratis kunnen? 

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

nieuwe tv box testen

@JeroenDV

De installatie en omruiling gebeurd door een erkende technieker van Telenet en is volledig gratis.

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes