Beantwoorden
patrickr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

nieuwe tv box testen

beste,

 

ik heb onlangs een mail gekregen om de nieuwe box te testen, maar als ik

de mail open en naar de pagina ga om de box aan te vragen blijft de pagina steeds laden,

maar kom ik niet verder dus kan deze niet bestellen.

 

zouden jullie dit kunnen nakijken, de installatie zou kunnen plaatsvinden op 26/9/18

liefst in de voormiddag

 

mvg

 

Patrick

0 Likes
50 reacties

nieuwe tv box testen

@Suzy ben superbenieuwd naar hoe de interface eruit zal zien...

0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen


@Suzy@  schreef:

@Christof, we hebben dit (zoals beloofd) nog eens nagevraagd. En ze hebben ons verteld dat ze de testklanten uit hebben gekozen op basis van een aantal specifieke kenmerken zoals type modem, productsamenstelling bij Telenet, regio, residentiële vs. professionele klanten, ... Daarom dat het perfect mogelijk is dat je buurman in deze fase wel in aanmerking komt en jij helaas nog niet. 


En er is nog nieuws, vanaf februari 2019 zal de nieuwe Telenet TV-box beschikbaar zijn voor iedereen. 😉


Eigenlijk wel grappig ... via Twitter krak hetzelfde bericht gekregen met de herhaling van de algemene nietszeggende info.   Persoonlijk het meest ontgoocheld in de manier van communiceren en het onpersoonlijk gedoe ... ook bij Telenet is men een "nummertje" geworden.  Van het beloofde "persoonlijk contact opnemen" komt weinig in huis.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv box testen

@Christof, vind het jammer dat je dit zo ervaart. Maar er is bewust gekozen om in deze fase van de test niet iedereen te laten deelnemen. Om zo het nieuwe TV-platform maximaal te kunnen verbeteren.

 

Dat je dezelfde boodschap hebt gekregen van mijn collega's op Twitter is niet vreemd, gezien we je niets anders kunnen vertellen. Dit is nu eenmaal waar het op staat op gebied van mee testen en de voorwaarden die gesteld zijn.  Vanaf februari volgend jaar is de TV-box voor iedereen beschikbaar en dan kan iedereen ervan mee genieten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

nieuwe tv box testen

Zoals al aangegeven, kan je perfect de zendervolgorde zelf bepalen.

Alleen is dit nu veel efficiënter door te werken met favoriete zenders.

Je selecteert eerst je favoriete zenders, en dan kan je deze in jouw eigen volgorde plaatsen.

Vind ik persoonlijk heel fijn, en zie je alleen de zenders die je wenst te gebruiken.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/instellingen-van-de-telenet-tv-box/

 

2E77254B-DC1D-46C3-8E46-F9A92F3CAF3F.png

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen

@Suzy en ik heb daar alle begrip voor maar niet over de manier waarop (toch niet in mijn geval).  Van kastje naar de muur ... wel, niet, wel, niet ... jij hebt op dit forum in een andere bericht ook eens bevestigd "bij de volgende groep ben je erbij" ... 

 

Waarom, omdat dan plots blijkt dat ze niet weten/gemerkt hebben dat ik administratief 2 accounts beheer (en "technisch" eigenlijk ook).  Wanneer je dan om concrete uitleg vraagt, krijg je overal hetzelfde "algemene antwoord".  Een beetje zoals een plaat dat blijft hangen.

 

Maar we gaan het erbij laten, is toch David vs. Goliath ...

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

nieuwe tv box testen

@Christof nog effe 5 maanden en minder wachten en je kan hem ook aanvragen, wat zijn die enkele weken op een tijd, de dagen vliegen voorbij en van zodra die er is kan je er ook van genieten of vloeken dat je bepaalde dingen niet meer hebt 😛

het is maar tv hé, er zijn nog leuke dingen in het leven dan enkel die tv 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen

@Master-Magic weet ik ... want ben thuis dan nog diegene, die het minste gebruik maakt dat medium.  Geef mij maar een paar loopschoenen, koersfiets en/of een zwembad.  🙂 

 

Het gaat mij gewoon om de manier waarop alles verloopt tegenwoordig.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

nieuwe tv box testen

@Christof

 

Met alle respect, maar wie ben jij eigenlijk dat Telenet jou "moet" vertellen aan welke voorwaarden testers moeten voldoen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen

@sb

 

Ik ben slechts een nummertje in hun bestand met een gezonde interesse ... dat is alles en meer niet.

0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen

@sb

 

... en ik heb van in het begin gevraagd waarom ik uiteindelijk "niet" voldoe a/d voorwaarden.

+ hetgeen mij vooral frustreert, is de manier waarop men communiceert met hun klanten.

Dat ik er niet bij ... soit tot daarentoe ... maar communiceer dan persoonlijk met concrete gegevens (zo zou ik het doen).

Ben al jarenlang klant en supertevreden van hun producten maar af en toe krijg ik het toch eens op mijn heupen.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

nieuwe tv box testen

Wat valt er eigenlijk te testen,er is nog geen 4K content of heel weinig

In Engeland is deze digibox al bijna 1 jaar in gebruik.

Ik heb me niet aangeboden.

https://www.bright.nl/nieuws/artikel/4422161/ziggo-horizon-4-mediabox-4k-ultra-hd-nederland

 

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

nieuwe tv box testen

Ik ben mega gaming-fanaat (ja, ik ben er 18...).

Nu zou ik willen vragen of er misschien twitch mogelijk zal zijn op de nieuwe decoder...

(via chromecast of dergelijke? zit dat in de decoder ingebouwd?)

 

hopelijk weet @Suzy een antwoord

 

ps: ik ben geen tester

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

nieuwe tv box testen

Je moet gewoon wat geluk hebben dat ze u er uitpikken (zijn waarschijnlijk veel mensen die zich ingeschreven hebben als testpersoon) er worden 20.000 tv boxen geplaatst als test dacht ik.

 

Mijn ervaring bij klanten: grootste deel kreeg zelf een e-mail van Telenet, de rest had zich ingeschreven via netweters, klanten hebben de meer recentere modems, want in feite is dit gewoon een decoder swap zonder extra werk (op een paar modems na die niet compatibel zijn)

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

nieuwe tv box testen

Er is momenteel idd nog weinig te testen, behalve de wijzigingen van hardware en het gebruik van de menu. Het toestel is serieus gekrompen in de was, en is echt nog maar heel compact zonder display en hdd. De opnames gaan via de cloud en er is een nieuwe afstandsbediening die goed in de hand ligt en met spraakbesturing die trouwens goed werkt. Moet wel zeggen dat alles goed en snel werkt.

Voor de rest is het wachten op nieuwe toepassingen, maar kan je al aan de slag met de Netflix en YouTube app. Nu alleen nog een oplossing voor het Dolby Digital probleem en ik ben fan. 

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

nieuwe tv box testen

Bestaat met deze nieuwe box nog altijd de mogelijkheid als je nog een digibox in huis hebt, de opnames te zien op deze tweede box ? 

0 Likes