Beantwoorden
smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

software 4.19

software 4.19 gekregen op tv-box..enige veranderingen?

0 Likes
22 reacties
Ex-Netweter
 

software 4.19

Daarnet Software update versie 4.19 binnen gekregen.

Wat is er veranderd/aangepast?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

software 4.19

@Ex-Netweter @smedtje1981 het was me helemaal ontglipt dat de 4.19 software update deze week ging gebeuren bij een gedeelte van de TV-box klanten! Ik zoek uit wat er precies is gewijzigd en zorg morgen first thing voor een overzicht (naar traditie). 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

telefreak
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Netjes! Primeur! Pageturner!

software 4.19

Sommigen hebben de software update naar versie 4.19 reeds gekregen, anderen -zoals ik- kunnen, in afwachting, alle wijzigingen overlopen in het specifieke topic over 4.19 (op 18/10 geplaatst door administrator Suzy, waarvoor dank).

Ikzelf ben door een toevallig haperende digicorder recent overgeschakeld op de TV-box, en ben daar over het algemeen tevreden over. De kinderziektes die je in vroegere topics terugvindt, zijn er grotendeels uit, en met iedere software update wordt dit verder verfijnd!

Ik blijf echter verveeld zitten met een grote ergernis die met mij blijkbaar heel wat klanten delen. Vroeger kon je als Telenet klant via digicorder opnames kijken, of uitgesteld kijken aan dubbele snelheid, MET geluid. Dat kijken aan dubbele snelheid kan nog steeds, en het uit het beeld laten verdwijnen van de dubbele pijl x2 is ook mogelijk door even boven of onder de OK-toets te klikken. Helaas is het met de TV-box niet meer mogelijk dit te doen MET geluid! Dit werd reeds door verschillende klanten aangekaart in vroegere topics, en betreft dus een kijkgewoonte die vele anderen met mij delen, zo blijkt.

Ik kan me dus voorstellen dat al deze mensen bij iedere software update uitkijken of deze mogelijkheid opnieuw wordt toegevoegd. Uit het overzicht van 4.19 besluit ik helaas van niet...

Is het aan dubbele snelheid kijken MET geluid een feature waaraan nog gewerkt wordt?

Zo ja, wanneer zal dit opnieuw mogelijk worden? Het wordt alvast niet vermeld bij de 'gekende problemen'... Het zou fijn zijn als klant te kunnen uitkijken naar een update waarin dit wordt voorzien!

Zo neen, zou het ook fijn zijn te mogen weten waarom dit niet langer wordt toegestaan. Dan kunnen we er misschien ook begrip voor opbrengen, en hoeven we ook niet steeds vruchteloos een volgende update af te wachten... 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

software 4.19

Het is een totaal andere box die werkt via cloud en streaming, iets totaal anders dan wat vroeger op de digicorder was via de opnames op de harde schijf,

of dit nog zal terug komen is de grote vraag, daar dit iets is waar men op de nieuwe box die anders werkt misschien zelf nog niet weet of dit kan, 

andere box (merk) en andere werking vraagt soms een aanpassing als je het oude gewoon was.

het zal afwachten worden of dit terug komt.

misschien weet @Suzy  al iets meer 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

software 4.19

@telefreak @Master-Magic ik heb het nog eens nagevraagd. En deze feature (geluid bij x2 doorspoelen) wordt in de nabije toekomst niet uitgesloten, timing is niet geweten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

software 4.19

@telefreak Waarom zou je in eerste plaats al kijken aan 2x snelheid, en dan is de klank ook versneld..Snap niet waarom je dit zou doen...

Dan heb ik wel een vervelender probleem. 

Het stoort mij namelijk enorm dat wanneer je voor serieopname kiest, ineens alle oude seizoenen ook opgenomen worden/opvraagbaar zijn. Oude seizoenen moet ik helemaal niet zien in mijn opnamelijst. Volkomen nutteloos volgens mij.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

software 4.19

Hier staat een mooi overzichtje. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

software 4.19

@marc1201 Heel veel van wat de tv biedt is traag. De tijd die men naar de tv kijkt kan men niet voor wat anders gebruiken. Een dag telt maar 24 uur en ook deze tijd kan men niet volledig gebruiken. Waarom dan niet de tijd van het kijken halveren door op dubbele snelheid af te spelen? Is er dan eens een moeilijke passage even teruggaan en de korte passage op normale snelheid bekijken. 

Best mogelijk dat voor u die dubbele snelheid niet te pruimen valt, maar dat is een subjectief gegeven.  

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

software 4.19

@janne_man als jij zo gehaast wil leven is dat jouw zaak, maar zo kan ik geen tv kijken. Trouwens als je tv wil kijken en daar geen tijd wil voor maken, dan kijk je beter gewoon geen tv naar mijn mening, maar wie ben ik hé..Ieder zijn ding zeker.

0 Likes
smedtje1981
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
On a roll... De 3 wijzen! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

software 4.19

Het uitzetten van de TV-box met stembesturing schakelt de tv niet uit..

en ja mis het geluid bij afspelen op x2...

Voor de rest geen problemen tot nu toe..

0 Likes
Ex-Netweter
 

software 4.19

Hier nog altijd 4.18 🤷🏼‍♂️

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

software 4.19


@smedtje1981  schreef:

Het uitzetten van de TV-box met stembesturing schakelt de tv niet uit..

...


@smedtje1981 dit is een gekend probleem waaraan er wordt gewerkt, kan je ook terugvinden in mijn overzicht voor 4.19


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

software 4.19

Daar hebben Google Assistant voor 😀

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

software 4.19


@Sjekke  schreef:

Daar hebben Google Assistant voor 😀


Google Assistant werkt toch nog niet met de TV-box?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-google-assistent

 

0 Likes