24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
ook in edge en incognito-mode werkt hij niet.
reloaden/refreshen geprobeerd. adblocker aan of uit maakt ook geen verschil...
wat kan ik nog doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telenet tv app werkt niet meer in browser
Wel zeer opmerkelijk dat enorm veel klanten problemen hebben met verschillende browsers .
Hier alles terug ok op Mac . Probleem opgelost vanzelf !
Chrome en Edge zijn allebei gebaseerd op dezelfde html engine 'Chromium', en hier werkte chrome niet, ook geen safari, edge of firefox ...
Zal straks nog wel eens zien of het nu plots wel werkt en indien zo, zat het issue op de remote kant en niet bij de users. Conclusies onderbouwen aub op een technisch forum.
Ieder zijn idee over de problemen.
Bij mij op Windows11 werkt telenet.tv zonder problemen met de APP, EDGE, Chrome, Opera en Firefox. Ik heb nog geen enkele keer een probleem gehad.
Het inloggen is wel iets veranderd. Gebruikersnaam ingeven, dan komt de vraag of je wil werken met een paswoord of een smartphone (ik kies voor paswoord), paswoord ingeven.
Ik gebruik wel Lastpass en deze heeft geen probleem met deze aanmeldprocedure.
Daar de APP en de verschillende browsers nooit een probleem geven veronderstel ik dat de server OK is.
Sinds vorige maand kan ik telenet.tv niet meer gebruiken op mijn laptop. De browser is in orde, geen veranderingen in mijn instellingen. De app op de telefoon werkt wel nog. Iemand die weet hoe dit op te lossen?
Dit is wat er verschijnt:
@Cara3 Dit is een algemeen probleem dat hier al vele malen is gepost, wordt tijd dat al deze topics eens worden samengevoegd @Moderator
allemaak geven ze een probleem, met dns aanpassing kan dit opgelost worden soms, ik heb het ook gehad en na dns aanpassing was het opgelost.
@Cara3 ik heb je bericht samengevoegd met het andere topic hierover.
@Master-Magic weet dat je als Krak zelf topics kan samenvoegen, daar hoef je Moderator niet voor te vragen. Ik heb trouwens jouw andere topic hierover ook meteen samengevoegd.
@WG94 ik moest dringend ergens naartoe toen ik dit bericht zag en toen geen tijd voor gehad (ik weet dat ik ze kan samenzetten), het zijn rare dagen om tijd te vinden, maar probeer zoveel mogelijk te lezen.
en van dit probleem zijn er al vele meldingen hier gebeurt.
daarom het samenzetten gemakkelijker maakt want er zullen wel nog meldingen volgen de komende dagen tot het niet is opgelost/
Ik kan niet meer aanmelden op Telenet Tv op mijn pc, op de gsm geen probleem maar op de pc krijg ik steeds bij het aanmelden.
Is de link veranderd of zo, ik gebruik deze :
Probeer eens door op later aanmelden te klikken.
@janne_man dat werkt inderdaad maar dat is geen oplossing. Stel ik wil via deze weg een prog opnemen, vraagt ie nog om aan te melden en geraak ik hier niet verder. Telenet was jaren geleden super, jaren geleden zeg ik wel. Nu al jaren dikke bull**bleep** altijd is er wel iets dat fout loopt de laatste jaren; je ziet hier ook goed dat ze geen personeel meer vinden en moeten aannemen wat ze maar kunnen vinden, was in mijn tijd heel anders, ingangsexamen afleggen of ga maar ergens anders zoeken en ondertussen maar prijzen blijven verhogen, dat werkt dan wel weer zonder problemen.
Is dat nu echt niet op te lossen ?
Ja, spijtig genoeg helpt dit niets.
@snap1704 hier hielp dat wel, spijtig dat dit niet helpt voor jou, kan misschien iets te maken hebben met windows11 probleem, ik ga straks hier eens testen op de windows11 pc of ik kan inloggen en de site kan gebruiken.
Ik dacht op een bepaald moment dat het aan mijn VPN server lag, maar ook als ik die afzet of volledig verwijder en terug installeer, blijft het resultaat hetzelfde. Maar eerlijk wij zouden dat toch niet zelf allemaal moeten uitproberen en/of uittesten. Nu ik blijf bij mijn standpunt vroeger was telenet top maar nu... en spijtig dat er niet echt een goed alternatief voor bestaat. Heb door omstandigheden een jaar of 5 geleden Proximus moeten gebruiken. Daar ga ik niet over uitweiden, want daar kan ik een boek over schrijven.