24755
netweters
|
152388
antwoorden
|
20698
vragen
|
ik heb nog een digicorder.ik heb een bewindvoerder.
bij telenet heb je bij elke verandering de schriftelijke toelating nodig van de bewindvoerder?
is dit ook zo wanneer je eventueel zou willen veranderen van een digicorder naar een tv-box?
indien in dit geval ook de toelating van de bewindvoerder nodig zou zijn,
zal dit dan ook zo zijn op het moment dat telenet de digicorders uit dienst zou nemen?
De rekening blijft de zelfde is gewoon een toestel wissel
Dat is alles daar moet je geen toelating voor hebben blijft zelfde bedrag
Het toestel wordt gehuurd dan verandert er niets enkel de naam van toestel op de factuur verandert niet het bedrag
En internet van telenet heb je ook nodig voor de tv box
Digicorder worden vervangen door tv box ip blijft ook zelfde bedrag
Klopt niet ik had een digicorder nu heb ik tv box ip
Alle digicorder krijgen automatische een tv box ip
Ze krijgen de laatste toestel staat zelf in de folder voor toestel aan te sluiten
Dit is een grote groep de digicorders
Er worden ook e-mail gestuurd als zin hebt om digicorder te wisselen na een tv box ip
premium aanbieders Telenet , prox en Orange
kunnen niet anders om deze kosten door te reken zo te zien zal 3 % bij komen
Zoals op ons loon
@luc55 schreef:Klopt niet ik had een digicorder nu heb ik tv box ip
Alle digicorder krijgen automatische een tv box ip
Ze krijgen de laatste toestel staat zelf in de folder voor toestel aan te sluiten
Dit is een grote groep de digicorders
Er worden ook e-mail gestuurd als zin hebt om digicorder te wisselen na een tv box ip
En toch, @luc55 , staat het anders voorgeschreven:
Wie kan een Telenet TV-box IP krijgen?
Ben je een bestaande Telenet TV-klant met een Digibox of Digicorder en wil je jouw decoder omruilen?
Dan zal je een Telenet TV-box v2 krijgen.
@WG94 Vrees dat Telenet idd met de toekomstige plannen dit heeft aangepast zodat ze sneller alles kunnen aanpassen naar een volwaardig streaming aanbod zodat ze de muxen dat nu in gebruik zijn voor tv kunnen aanpassen zodat dit voor internet kan ingezet worden en de snelheid van up en down aan te passen zodat ze sneller kunnen commercieel zijn tegenover digi hun vaste internet dat met de jaren meer en meer beschikbaar is voor elke klant.
ik heb een digicorder.
is een telenet tv box v2 dan niet meer te verkrijgen voor mij?
als ik het goed begrijp,is er geen schriftelijke toelating van de bewindvoerder nodig om eventueel om te wisselen van decorder?
@waterrat1978 schreef:ik heb een digicorder.
is een telenet tv box v2 dan niet meer te verkrijgen voor mij?als ik het goed begrijp,is er geen schriftelijke toelating van de bewindvoerder nodig om eventueel om te wisselen van decorder?
Vraag je dat eigenlijk niet beter aan de bewindvoerder?
Heb je in je huidig abonnement een eigen Digicorder, dan heeft eenomwisseling ook een financiëel gevolg. met de eigen Digicorder betaal je geen huur, met de TB-Box betaal je altijd huur. Niemand hier kan u een juist antwoord geven want niemand hier ken je volledige situatie. Geloof niet zij die zomaar ja zeggen. Geloof wzl zij die zeggen dat ze het niet weten en dat je dat best toch bespreekt met je bewindvoerder.
Dat is oude info
De digicorder worden vervangen door de tv box ip
Vanaf september heb die verandering gemerkt
Je kan in de winkel vragen wat je wilt ze moeten wel nog op stock hebben
Je kiest dat nog altijd zelf maar wat ze niet meer hebben kunnen ze ook niet meer geven
En ze moeten ook toestellen houden voor te ruilen een gewone tv box ruilen tegen een tv box weer