42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Ik had pop3 maar telenet wou dat we overschakelde naar imap.
Ik werk thuis met outlook van office.
Als ik met outlook en pop3 een contactpersoon toevoegde ging dat ineens op al mijn computers en nu met imap moet je dat op alle computers nog eens opnieuw doen.
In telenet webmail gaat het wel maar daar werk ik niet alle dagen mee.
Heeft er iemand een oplossing voor mij.
Mvg
eric13
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: pop3
Je kan POP3 blijven gebruiken geen probleem.
Waarschijnlijk heb je een email gehad met daarin wat uitleg om over te gaan naar IMAP wegens de beveiliging. Maar er is enkel een wijziging geweest voor POP3 naar een SSL/TLS beveiliging. Moest je oudere toestellen hebben die dit niet ondersteunen vragen ze je om naar IMAP te gaan om je email adres te kunnen blijven gebruiken , denk dat het zo ongeveer in je mail heeft gestaan.
Als juist ingesteld is dan is geen probleem zoals telenet wil
Doe je dat niet en er kommen aantal e-mail niet toe dan heb je pech
Dit jaar is het wat geweest met de e-mail boxen zal wel meeste vragen zijn geweest samen met de webruimte
Gelukkig loopt dit af op 1 sep 2022
Ook ik gebruik POP3 voor mijn Telenet mail. Mijn client is Thunderbird. Ik heb ook nog geen enkele berichtgeving van Telenet ontvangen als zou dit niet meer mogen of kunnen.
Ik zou in uw plaats dus gewoon verder POP3 blijven gebruiken, weliswaar met de correcte parameters.
Ok bedankt
Ja dat klopt bedankt
Bedankt
OK bedankt