Geen inkomende e-mails
Sinds afgelopen woensdagmiddag 8/2 merk ik dat er geen mails meer binnenkomen op mijn Telenet-mailaccount. Na een aantal telefoontjes met de klantendienst is duidelijk geworden dat de mailbox op zich nog wel bestaat, maar dat door één of andere fout (langs hun kant) alle huidige aliassen vervangen zijn door een alias die ik x aantal jaar geleden ooit heb gebruikt en allang verwijderd heb. Klinkt vreemd, maar het is effectief zo.
Het gevolg is dat iedereen die nu naar mij probeert te mailen naar mijn gekend telenet-adres, een foutmelding krijgt dat dit e-mail-adres niet meer bestaat. Mailt men naar de oude alias die niemand kent, dan komt deze mail wel nog toe.
Lastig, want er zijn een aantal diensten die ik met dit account heb afgesloten.
Mijn vraag aan de community hier: zijn er nog klanten die een gelijkaardig probleem ondervinden?
Toen ik donderdag belde met de klantendienst leek het alsof ik de enige was met dit probleem, maar toen ik vrijdag opnieuw belde had ik de indruk dat ze nog meer klanten hadden met hetzelfde probleem. Alleen vind ik nergens berichten terug op nieuwssites hieromtrent. (wat mij enigszins gerust zou stellen) In ieder geval is het geen algemeen probleem want ik ken genoeg mensen bij wie hun e-mail normaal werkt. Het enige wat Telenet mij communiceert is dat ze een dossier hebben aangemaakt. (S_12187556)
Het is ondertussen de 4e dag dat ik zonder werkend Telenet E-mailadres zit, en na twee telefoontjes naar de klantendienst, enkele whats-app berichten en een melding via het web-formulier is er nog steeds geen vooruitgang. Het is weekend, dus ik maak me geen illusies.
Ik kan best wel relativeren en weet dat er andere, ergere problemen bestaan, maar ik word best wel lastig dat ik zo lang zonder e-mail zit. Ondere andere het besef dat alle mails die ondertussen werden verstuurd naar dit adres verloren zijn gegaan.
Ik voel me ook machteloos want ik kan ze toch niet méér bellen (en stalken) dan wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik steek mijn energie liever in positievere zaken.
Mochten jullie nog tips hebben wat ik ondertussen nog kan doen hoor ik het graag.
Titel gewijzigd door Livia (mod) | Vorige titel: Geen E-mail
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
e-mail ontvangen
-
Telenet Webmail