24769
netweters
|
152547
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ter gelegenheid van de feestdagen heb ik een email opgemaakt met de beste wensen.
Ik werk met Microsoft Outlook 2010 (van Microsoft office 2010)
Die email heb ik geadresseerd in het vakje "aan" aan mezelf, en dan in het vak BCC de tientallen adressen van de mensen aan wie ik die mail wou zenden.
Wanneer ik nu echter wil nagaan aan wie ik die mail verzonden heb, dan zie ik dit niet meer terug in de email "postvak in" en ook niet in de email "verzonden items"
De emails zijn wel degelijk toegekomen bij de mensen, want heb al antwoord gekregen.
Hoe kan ik die terug bekijken en bvb later weer gebruiken ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Adressen BCC terug zien
Misschien eens kijken bij je instellingen of je een kopie als opgeslagen hebt staan in je verzonden items. Hier kan je eens nalezen wat de mogelijke oorzaak is:
Je begrijpt het wellicht niet juist.
De email die ik verzonden heb vind ik wel degelijk terug, maar als ik die open zie ik de andere adressen die ik in BCC had geschreven niet meer. Zou graag opnieuw weten aan wie ik die gezonden heb
@Framboos Het klopt dat het verzonden bericht zelf niet de BCC-geadresseerden weergeeft. Wanneer je binnen de map Verzonden echter de betreffende mail met de rechtermuisknop aanklikt, en kiest voor Berichtbron weergeven krijg je achter BCC: alsnog de geadresseerde e-mailadressen te zien.
Als in met de rechtermuisknop klik verkrijg ik "berichtenbron" niet...
kan volgende tekst, geplukt uit het internet, uw helpen?
Outlook 2010
Internetheaders van een e-mailbericht ophalen in Outlook 2010:
1. Open het e-mailbericht in zijn eigen venster (door te dubbelklikken op het bericht).
2. Ga naar Bestand | Info voor dat bericht.
3. Klik in het deelvenster (vaak rechts) op de knop Eigenschappen.
BCC staat er dan niet meer bij ....
Iemand een ander idee ?
Rechtermuisknop aanklikken : geen "berichtbron" te zien....
En als je met de oorspronkelijke mail "reply to all" doet (zonder te verzenden) komen ze dan niet te voorschijn?
Ook al geprobeerd,
maar lukt niet ....
Je controleert dat toch iedere keer met de mail in verzonden items?
Hoe bedoel je : "controleren" ?
@Framboos schreef:Hoe bedoel je : "controleren" ?
Bijvoorbeedd als je schrijft: Ook al geprobeerd,maar lukt niet ....
Heb je dit wel gedaan met je mail die in verzonden ... staat, als je het met de mail in de inbox doet zal het niet gaan.