42425
netweters
|
18807
gesprekken
|
20304
vragen
|
Hallo goedenavond , Al een tijdje dat ik geen e-mails kan versturen , nu kan ik totaal geen gebruik meer maken hiervan : status 400 , account is niet actief ?? PLUS WEBMAIL kan ik ook niet meer openen ? Zou dat lukken om mijn account bij telenet volledig te verwijderen en na een tijdje er weer opzetten ? Ben ik dan al mijn ( ongelezen en belangrijke ) post niet kwijt ? Graag een antwoordje van jullie aub ! Alvast bedankt !Grtjs JP
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: E-MAIL
@jpstaelens schreef:Zou dat lukken om mijn account bij telenet volledig te verwijderen en na een tijdje er weer opzetten ? Ben ik dan al mijn ( ongelezen en belangrijke ) post niet kwijt ?
Ja, als je je account wist dan is alles weg natuurlijk...
Als webmail ook niet werkt dan neem je best even contact op met de klantendienst, waarschijnlijk is er dan toch iets mis met je account.
Je kan eens je wachtwoord aanpassen via de webmail. Als je terug kan inloggen en het werkt dan dien je dat wachtwoord ook een in je mail client aan te passen en dan nog eens zien of je mails kan ontvangen en verzenden. Dit aanpassen is voor zo wel uitgaande als de inkomende server.
Als je mailclient met POP werkt, dan blijven je mails op je PC staan, al is een backup nooit overbodige luxe. Als je met IMAP of webmail werkt, dan ben je die e-mails kwijt als je account verwijderd wordt.
Met imap heeft jouw PC een lokale kopie van je mails (alle mappen).
Als je een account verwijdert, zal jouw mail client geen toegang meer hebben tot de server, en kan de berichten niet meer synchroniseren. Maar die gaan daardoor niet verdwijnen van je PC, toch ?? 🤔
Bij POP komen alleen de Inbox berichten op je PC ...