24779
netweters
|
152637
antwoorden
|
20726
vragen
|
Met "Mijn Telenet" kan ik sinds gisteren geen enkele mail meer doorsturen en versturen. Ik krijg steeds devolgende melding zie afbeelding.
Waarschijnlijk moet er iets gewijzigd zijn geweest in de instellingen? Nochtans heb ik niets gewijzigd.
Vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bernard49 waarschijnlijk bedoel je de webmail die je wil gebruiken. Heb net eens gekeken en een test mail gedaan en ik ontvang alles en verstuur ook alles dus zie niet direct een probleem met de webmail in het algemeen. Heb je al eens gewoon ingelogd op de webmail en dan eens gekeken of je kan ontvangen en versturen : https://login.prd.telenet.be/openid/login
Moest dat ook niet lukken om te verzenden en te ontvangen kijk ook eens of je opslag niet bereikt is van je mail box want je hebt in totaal 5 GB aan opslag , dat is je totale opslag voor de webmail te gebruiken. Als dat niet is kan je ook nog altijd eens de klantendienst bellen en dat bij de backoffice eens laten nazien kan ook een fout in je account zijn.
Het kan zijn dat er spam wordt verstuurd vanuit uw mailbox zonder dat u dat weet. Als Telenet dat merkt, blokkeren ze uw mailbox tijdelijk zodat u geen e-mails meer kan versturen. U ontvangt hierover een e-mail van Telenet met de vraag om uw wachtwoord aan te passen.
Ga naar Telenet Webmail en verstuur een e-mail via Webmail. U krijgt de SEND-FAILURE foutboodschap als uw uitgaande e-mails geblokkeerd zijn door Telenet omwille van vermoedelijke of effectieve veiligheidsproblemen in uw mailaccount.
HOE OPLOSSEN?
U kan het snel en makkelijk oplossen door het wachtwoord van uw mailbox aan te passen. Zodra dat gebeurd is, kan u opnieuw e-mails versturen. Er worden dan ook geen spammails meer verstuurd vanuit uw e-mailadres.
Hoe uw wachtwoord aanpassen?
Ga in uw Webmail naar Instellingen > Klik op Algemeen. Onder Accountinstellingen via Mijn Telenet klikt u op Wijzig je wachtwoord.
Ik wil een "ping-bestand" hier toevoegen, doch kan dit niet in de mail plaatsen. Ja, ik bedoel wel degelijk de Webmail. Ik kan alles ontvangen, doch niet een mail versturen, alsook een mail doorsturen of beantwoorden. De opslag hoef ik niet te controleren, daar ik dagelijks alles opruim. Het rare is dat dit van in één dag is gebeurd. Daar ik geen bijlage ervan kan sturen schrijf ik nu wat ik zie als ik op de knop "verzenden" klik.
Bericht verzenden mislukt mail.SEND_FALURE
Nu zet ik hier de details neer:
|
StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: echte mail adres gecamoufleerd met xxxxxx
Ik kan zelfs mijn wachtwoord niet wijzigen.
Ik raad je sterk aan je tekst te bewerken, want jouw e-mailadres is verschillende keren zichtbaar. Ik zou het zelf doen, maar via smartphone is dat blijkbaar niet zo evident.
Een bijlage toevoegen doe je door te klikken op het fototoestel icoontje. Daarna moet je nog even wachten tot de afbeelding goedgekeurd wordt.
Het probleem is opgelost. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en alles is terug ok. Bedankt voor jullie hulp.
Het probleem is opgelost.
Het probleem is opgelost door wachtwoord te wijzigen.
Bedankt Stefaan dat je het in mijn plaats heb gedaan. Sorry, ik had het niet opgemerkt.
Ondertussen is het probleem opgelost door mijn wachtwoord te wijzigen. Telenet zegt dat dit zelden voorkomt.
Groetjes.
Geen probleem hoor, graag gedaan. Daar hoef je u zeker niet voor te excuseren. Zulke dingen horen als vanzelfsprekend bij de "job" van Krak 😊
Trouwens, het voornaamste is dat uw probleem een oplossing heeft gekend. 😉