24748
netweters
|
152289
antwoorden
|
20688
vragen
|
Na enkele dagen komen mails van zender terecht in mijn spam folder. Heb reeds al de afzender als vertrouwde zender ingesteld maar toch blijven deze terecht komen in SPAM folder. Mailen naar ander telenet adres lukt perfect , dan komen mails niet terecht in SPAM folder. Enkel bij 1 en dezelde ontvanger. Reeds ook al mail header geanalyseerd en merk op dat deze bij blakclist staat.
Enig idee hoe dit kan opgelost worden ?
@KevinRoggeman als het email adres op een blacklist staat zal deze eraf gehaald dienen te worden door de provider die het email adres beheert. Blijkbaar is de verstuurder iemand die veel berichten stuurt zonder dat deze het weet. Meestal gebeurd het door iets wat achterliggend draait op de pc waardoor deze veel emails uitstuurt. Of een hacking gebeurt zonder dat die het weet. Maar in ieder geval contact opnemen met de provider en vragen om die van de blacklist af te halen.
Bedankt voor de reactie.
Wat is dan de reden dat sommige ontvangers wel deze mail ontvangen ?
@KevinRoggeman daar heb ik ook geen weet van. Ik heb in het verleden dit soort dingen vaak gezien maar waarom weet ik niet. Heb dat eigenlijk nooit aan de backoffice gevraagd dus kan je geen antwoord geven.
Hi @KevinRoggeman !
Je kan zeker eens proberen om je wachtwoord te wijzigen. We merken dat dit vaak al een oplossing geeft. Zo niet, raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Zij kunnen een dossier aanmaken om dit voor je na te kijken.
Groetjes,
[mogelijk irrelevante reactie verwijderd]