Beantwoorden
WintersB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

Beste, bestaat er een mogelijkheid om permanente gewiste emails ( vanuit de prullenbak, dus niet meer op PC) terug te recupereren? Bestaat er een soort archief bij Telenet? 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

@WintersB  

Als je je emails wist dan ben je die dus ook letterlijk kwijt. Moest je ze verplaatsen naar de prullenbak en je leegt de prullenbak niet dan kan je ze terug zetten. Telenet bewaart geen emails ook niet als back-up of iets in die aard. Leeg je je prullenbak dan ben je dus voor altijd die emails kwijt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WintersB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

Bedankt voor je antwoord. Ik had al zo'n vermoeden.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.


@patrick37  schreef:

Telenet bewaart geen emails ook niet als back-up of iets in die aard. Leeg je je prullenbak dan ben je dus voor altijd die emails kwijt.


Ben je daar 100% zeker van?

Ik ben er 100% zeker van dat Telenet wèl back-ups heeft.

 

Hoe je als klant, Telenet kan overtuigen om een back-up terug te zetten is natuurlijk een andere vraag. Daar is het antwoord waarschijnlijk dat het niet mogelijk is (lees: Telenet wilt dat niet).

 

Voor zover ik mij herinner bestond er vroeger toch een optie "Revover Deleted Mail" in de Webmail? Op die manier kon je verwijderde mails terughalen (die kwamen dan terug in de map "verwijderde mails", vanwaar je ze terug naar een andere map of je Inbox kon verplaatsen) ...

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

@flip1953  

Het is als oud werknemer toch wel iets waar ik zeker van ben. Als een klant zijn mails wist , zijn mail box verwijderd en erna terug zet of verplaatst ( zonder behoud van emails ) dan is die al zijn emails kwijt. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

Als ge een mailprogramma (Outlook van office, thunderbird, ...) gebruikt op uw PC EN je maakt regelmatig backups van uw PC dan kan je daar eventueel oude meils terughalen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Permanent verwijderde emails terug plaatsen.

@WintersB Alles hangt af van de instellingen op je pc. Als je deze als imap ingesteld hebt en de berichten volledig synced dan ben je ze kwijt, maar als je pop3 ingesteld hebt met een copy op de server, dan kan je ze daar normaal gezien wel terugvinden. Dus er is dan nog hoop 🙂

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes