Beantwoorden
Anita1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Hallo, sinds 3 weken heb ik ook probleem met email verzenden van mijn iphone. Van telenet webmail gaat het nog, maar vanaf mijn iphone niet. Al paar keren telenet klantendienst gebeld - geen oplossing! Al naar telenet punt geweest als antwoord heb ik gehoord : " geen flauw idee wat er aan de hand is, ik kan U niet helpen"

gisteren nog mijn telenet webmail op ipad en samsung van mijn man geinstaleerd - nog altijd geen ene mail verzonden, het gaat gewoon niet! Ik ben zelfstandig en moet conStant mails verzenden. Dat is gewoon belachelijk! Ik heb al alles geprobeerd: wachtwoord verandert, mail opnieuw geinstaleerd, ssl kan ik niet uitvinken- gaat gewoon niet. En Telenet intereseert het niet gewoon! Als het via laptop werkt is ok ( imac etc. ) maar het ligt aan telenet zelf 😡😡😡

Tags (2)
0 Likes
26 reacties

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Janneke_Dust sorry het gaat over iphone, dat heb ik nog niet geprobeerd

https://support.apple.com/nl-be/HT201419

probeer anders eens te kijken op deze link.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Ex-Netweter Hoe kan je weten of dit zeker werkt bij "Anita" ?

BTW : dit heeft niets te maken met een of meer PC's. Als ik een mail stuur naar mezelf dan kan ik deze mail zien op al mijn toestellen (Desktop met OUTLOOK2016, Tablet met Thunderbird en op mijn smartphone met GmailApp) in de inbox en bij de verzonden berichten. Ik kan dit natuurlijk ook allemaal  zien in webmail.

 

Als Anita een mail naar zichzelf kan sturen dan zijn haar instellingen en haar toestel OK.

Als dit niet lukt dan is er vermoedelijk een probleem met haar mailadres.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.