Beantwoorden
Anita1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Hallo, sinds 3 weken heb ik ook probleem met email verzenden van mijn iphone. Van telenet webmail gaat het nog, maar vanaf mijn iphone niet. Al paar keren telenet klantendienst gebeld - geen oplossing! Al naar telenet punt geweest als antwoord heb ik gehoord : " geen flauw idee wat er aan de hand is, ik kan U niet helpen"

gisteren nog mijn telenet webmail op ipad en samsung van mijn man geinstaleerd - nog altijd geen ene mail verzonden, het gaat gewoon niet! Ik ben zelfstandig en moet conStant mails verzenden. Dat is gewoon belachelijk! Ik heb al alles geprobeerd: wachtwoord verandert, mail opnieuw geinstaleerd, ssl kan ik niet uitvinken- gaat gewoon niet. En Telenet intereseert het niet gewoon! Als het via laptop werkt is ok ( imac etc. ) maar het ligt aan telenet zelf 😡😡😡

Tags (2)
0 Likes
26 reacties

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Janneke_Dust sorry het gaat over iphone, dat heb ik nog niet geprobeerd

https://support.apple.com/nl-be/HT201419

probeer anders eens te kijken op deze link.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Ex-Netweter Hoe kan je weten of dit zeker werkt bij "Anita" ?

BTW : dit heeft niets te maken met een of meer PC's. Als ik een mail stuur naar mezelf dan kan ik deze mail zien op al mijn toestellen (Desktop met OUTLOOK2016, Tablet met Thunderbird en op mijn smartphone met GmailApp) in de inbox en bij de verzonden berichten. Ik kan dit natuurlijk ook allemaal  zien in webmail.

 

Als Anita een mail naar zichzelf kan sturen dan zijn haar instellingen en haar toestel OK.

Als dit niet lukt dan is er vermoedelijk een probleem met haar mailadres.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Anita1 @sb @Janneke_Dust SB spreekt van wachtwoord veranderen, helpt blijkbaar niet, maar misschien het mail account volledig verwijderen en terug opnieuw instellen, maar ik vermoed dat ge de mails die niet verzonden of ontvangen dan kwijt bent.

Jos

0 Likes
Anita1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Kan ik dan mijn mail opnieuw aanmaken? Zelfde email adres bedoel ik? 

0 Likes

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Janneke_Dust ik beweer niet dat het bij anita werkt!, ik dacht dat u de vraag stelde werkt dat wel mails naar uzelf sturen, Sorry voor misverstand.

de mails die u op al uw computers ziet dat is een instelling, ik heb het hier ingesteld zodat alle mails niet op elke computer komen, dus ik heb een mail geopend dan komt die niet op een andere pc, anders zat ik met veel mails die ik al gezien had.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Dat kan zeker, maar ik vermoed dat ge alle mails kwijt bent ook al gebruikt u het zelfde mailadres

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Anita1

 

Ik zou toch eens proberen met een echte mailclient, op een computer of laptop, bijvoorbeeld portable Thunderbird. Soms geven die een specifieke foutmelding, ook als je die niet krijgt met app.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Ex-Netweter, volgens mij wilde @Janneke_Dust weten of het bij Anita1 nog lukte om mails naar zichzelf te sturen als test, gezien ze geen mails kan versturen naar anderen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

@Suzy ja een misverstand, maar er stond op dat bericht niet veel op, en ik te snel met antwoorden, had beter efkes enkele berichten ervoor ook gelezen, heb al sorry gezegd.

Jos

0 Likes
BjörnV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Ik zou het eens proberen op een computer en een cliënt zoals thunderbird inderdaad, vooral voor de foutmeldingen.

 

Let wel op: wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig !

 

Wat je ook even moet doen is je mail account even van je iPhone verwijderen:

instellingen > wachtwoorden en accounts > foutieve account (Mail) verwijderen.

 

Nadien dus opnieuw aanmaken.

 

( ik heb in het verleden namelijk ook al voor gehad dat mail accounts biggen op een iOS toestel. )

 

Maar probeer zeker even beide stappen en meld hier wat er gebeurt.

 

grtz

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Gooi de volledige account eens van je telefoon!

 

Instellingen -> Accounts en wachtwoorden. Selecteer de account en druk op "Verwijder account".

Na het verwijderen herstart de iPhone (hoeft niet, maar voor alle zekerheid)

 

Stel de account opnieuw in

Ga nu terug naar Instellingen -> Accounts en wachtwoorden.

Maak een nieuwe account aan en kies voor "andere" 

Kies "Voeg mailaccount toe.

Vul je naam,  e-mail, wachtwoord en beschrijving in.

Normaal zou de iPhone nu alles zelf moeten instellen. (IMAP, poorten, smtp, enz, ...)

 

Daarna zou je account opnieuw moeten werken.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Anita1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Probleem met verzenden e-mail vanop iPhone

Beste mensen, 

 

wachtwoord wijzigen- al  geprobeerd, account verwijderen -al  geprobeerd

emails naar mezelf verzonden maar nooit ontvingen - dus lukt niet. Ik heb ook mijn telenet webamil op mijn man zijn android geinstaleerd en kan nog steeds geen mails verzenden ( zijn wel als verzonden in sent mailbox ) maar effectief zijn niet verzonden... Kheb al paar keren contact met telenet klantendienst opgenomen en ik ben nr telenet winkel langs geweest - ze weten niet wat er aan de hand is... pffff moet nog proberen met jullie adviezen proberen en als het gelukt is dan zal ik iets weten! Bedankt

0 Likes